reede, august 17, 2007

Suvepäevad kaks-null-null-seitse [reede]

Sel nädalavahetusel toimusid lõpuks ometi kauaoodatud suvepäevad. Kuna polnud ammu Kristit näinud, leppisin kokku, et lähen temaga koos reedel Pärnusse. Hakkasime siis minema ja... ma ei meeldinud ta autole:( Selle väljendamiseks keeldus ta töötamast (tähendab, üldse tööle hakkamast). Helistasin Romanile, kes lubas meid mõlemaid Pärnusse viia. Tema ootamise ajal lasime paaril inimesel käivitamist proovida, aga sellega õnne ei olnud. Pärnus saime Härma juures Madisega kokku, kes mu endaga kaasa võttis, et Varemurru poole sõita. Heli käis ka parklas, et mõned mu asjad koju viia, aga teda ma ei näinud, sest olin sel ajal poes (sest ametlik ürituse algus oli laupäeval ja enne seda pidi söögi ja joogi eest ise hoolitsema).

Kohapeale viis pikk ja kurviline tee, õigesse kohta jõudsime umbes 22-ajal. Siis oli õues juba pime. Tutvusime pisut olukorraga, leidsime tuttavad üles ja ühinesime nendega grilli juures. Rahvast oli ikka päris palju ja kuna mingit üritust ei toimunud, sai omavahel suhelda. Lahe oli see, et alguses ma pelgasin pisut seda, et meie osakonnast nii vähe inimesi tuli (ja mujalt ma eriti kedagi ei tundnud), aga juba reede öösel olin rikkam paljude uute tutvuste poolest. Mõned inimesed olid kohe eriti lahedad!