laupäev, mai 05, 2007

Barcelona rahvusvahelise nädala kokkuvõte

Mõned pildid ka, mis teised tegid (ma ju pildistasin ainult palme ja tänavatel olnud maju:P). Kui kõik pildid kätte saan, panen juurde. Punaste ninade IW (rahvusvaheline nädal)



Marie, Karine, Melita, Yukari ja mina Freeway's


Olga, Javier (Nimrodi võõrustaja), mina ja Nimrod mingis ööklusbis



Cristina, Barbara, Tomas, mina, Karine, Anja, Toni ja Emanuele Torreses veini maitsemas



Suur osa meie kambast Torrese peahoone ees



Lõuna rannahoones

Mariega Baja Beach Club'is


Metrokaart ja minu elukoht

Osalejad:
1. Shi, kes lasi meil ennast Martiniks kutsuda – Hiina/õppis Soomes
2. Matthias – Saksamaa/õpis Šveitsis
3. Nimrod – Iisrael
4. Olga – Ukraina
5. Jan Erik - Rootsi
6. Szabolcs – Ungari
7. Emanuele – Itaalia
8. Yukari – Jaapan
9. Basia – Poola
10. Marijn – Holland
11. Daniele – Itaalia
12. Magdalena Victoria – Taani
13. Marie – Jaapan
14.Melita – Horvaatia
15. Anja – Sloveenia
16. Danijel – Horvaatia
17. Ozan – Türgi
18. mina

Korraldajad olid Alba, Carol, 2 Cristinat, Tomas (kes on tegelikult pärit Tšehhist), Sabine, Toni, Karine, Sofia, Queralt ja Carles.