teisipäev, juuli 31, 2007

Läti tripp

Plaan tekkis eelmisel õhtul ja kogemata, aga igasuguste suurepäraste ideede ja kokkulangevuste peale otsustasime Riiga sõita. Kaasa pakkisin terve hunniku riideid, sest plaani kohaselt pidime Karini ära tooma ja siis Pärnusse tagasi tulema, et ma saaksin kinno Simpsoneid vaatama minna.

Heli ja Timo olid linnas, ma läksin hommikul ema töö juurde. Sealt võttis Heli mu peale. Nende juures tegime endale kollastest märkmepaberitest "kaardid": Heli omal oli kirjutatud "E76 (A2)- sellelt E77 (A1)", mis oli tee siit peaaegu lennujaamani ja minu omal "A10" ja ringtee pilt (a.k.a. ristikheina leht), mis oli viimane lõik enne lennujaama.

Paar võileiba kaasa ja asusime teele. Piiri peal oleks võinud ma-ei-tea-kelle dokumente näidata, sest piiritädi (või oli see onu?) ei huvitunud meist eriti:D

No vot, siis jätkasime oma teekonda... lihtne oli seni, kuni mingi imelik ehitus te peale ette jäi - pärast seda hakaksime kahtlema, et kas ikka õigel suunal oleme ja läksime mingisse ehituspoodi küsima. Tuli välja, et õiges kohas küll, aga vaja veel edasi sõita. Jätkasime teed. Üle silla ja olimegi kohal. Karin juba ootas. Pakkisime ta autosse ja läksime tagasi. Tähendab, nüüd oli suund Karini korteri poole. Selle juurde parkimiskoha leidmine oli pisut keeruline, aga lõpptulemus hea. Haarasime kaasa lätikeelse Riia kaardi ja läksime sööma. Seal küsisime veel ettekandjalt igaks juhuks üle, et kas see ma-ei-mäleta-mis-väljend tähendab loomaaeda. Tähendas jah.

Nii läksimegi tagasi auto juurde ja sõitsime loomi vaatama. Koht oli ilus ja värava peal anti meile loomade asukohtade kaardid. Nendega oli hea käia, kuigi mingis kohas tekkis imelik värk, et kaart ja koht ei läinud kokku... Sellegi poolest vaatasime üle kõik loomad (ma arvan), ainult ilvest ei leidnud üles ja pandat ka mitte, aga ma arvan nüüd, et see polnudki panda pilt:P Veekilpkonn oli lahe ja nii suurt hulka krokodille (või olid need alligaatorid) nägin ka esimest korda. Ja skorpionid helendasid neoonvalguse käes! Mõned putukad nägid väga vastikud välja... Sebraga tegime pilte, aga kaelkirjakut ei olnudki... Tema maja alles ehitatakse. Mõne aasta pärast peame tagasi minema, siis näeb kaelkirjakut ka:)

Järgmine peatus oli kaubanduskeskus. Pärast shoppamist hakkasime kiiresti-kiiresti Pärnu poole sõitma. Enne filmi algust jõudsime ka poes ära käia ja õhtusöögi kinno kaasa haarata. Hoolimata sellest, et seansi algus oli kell 23, oli saal täiesti täis:)

"Simpsonid" olid taas tuntud headuses, aga naerda sai rohkem kui telekast tulnud osade ajal. Tänu Karini sõbrannale saime kenasti koju ka.