pühapäev, august 19, 2007

Päev peale pidu

Hommikul kuulsin läbi une, et keegi rääkis midagi hommikusöögist. Uni oli nii hea, et keerasin külge ja otsustasin, et tegelt on ka ilma söögita täitsa OK olla. Mingi aja pärast ärkas majas vist suurem hulk inimesi üles ja mu uni hakkas ka tühja kõhu tundega asenduma....

Pärast äratava dušši all käimist kohtusin ühe uue sõbraga, kelle suvepäevadelt sain, ja tuli välja, et hoolimata hilisele ärkamisele on mul ikka veel reaalne võimalus süüa saada. Jogurt oli hea:D

Pärast sööki enam pikka pidu ei olnudki - kõik hakkasid ära minema. Mina ka, aga nüüd juba oma Pärnu tuttavatega (nendega, kellega muusikavideot tegime). Kuigi Romelil oli pisut kehv olla (isegi pärast mu suurepärast reisitabletti!:D), hakkasime Pärnusse minema. Minu viisid nad bussijaama, ise läksid edasi Ragnari suvilasse.

Ostsin kohe pileti ära ja buss pidi juba 20 minuti pärast tulema. Lonkisin siis Portasse, võtsin ühe jäätise ja jäin bussi ootama. See oli juba teine kord selle kuu jooksul, kui pidin bussiga sõitma. Üllatav oli asja juures see, et reisitablette ei olnudki vaja! Et nüüd hakkame bussiturismi harrastama?:P

Igatahes sain kenasti Jaagupisse, seal oli ema juba autoga vastas ja viis mu koju. Kodus tegeleti maja seina soojustamise/ehitamisega. Minu seinaga (et siis sellega, mis mu akna all on). Sellepärast vahetasin kiirelt riided ja läksin appi(a). Enamus oli küll valmis, aga nati sain veel teha - kõigepealt mõõtsin ja lõikasin mingit pehmet plaati (käsisaega!!! ja sain sealt oma suurepärase töövigastuse - tegelt tuli ka verd, ausõna!) ja siis kruvisin voodrilaudadesse kruvisid. Esialgu oli lihtne (või noh, peaaegu... tegelt ei tahtnud nad eriti sirgelt kuskile minna ja päris palju jama oli), siis olin liiga lühike ja võtsin appi tabureti. Varsti oli asi juba nii kõrgel, et isegi taburetist ei aidanud ja ma sain tööde ülevaatajaks:D Ja siis oligi peaaegu valmis. Timol ja isal oli veel järgmisel päeval vaja tuulekast teha ja mina saan oma seina järgmisel nädalavahetusel ära värvida. Siis on valma ka:)

Õhtul tekkis mul tohutu vajadus interneti järgi, aga kuna eelmise nädala äikses tõttu meil endiselt netti polnud, sõitsin alevisse. Seal nautisin ühendust välismaailmaga seni, kuni arvuti aku voolu tahtma hakkas. Juhe ei sobinud ühtegi pistikusse, aku sai tühjaks ja läksin koju tagasi. Ja siis oli öö:D