teisipäev, mai 01, 2007

1.05 - Teisipäev Barcelonas

Ärkamine oli jube raske. Vedasin ennast voodist välja ja vihma sadas... Ees ootas jalgrattatuur linna peal...

Läksin kohtumispaika (mingi 40-minuties hilinemisega:p), või noh, peaaegu sinna, sest õiget kohta ei viitsinud otsima hakata... igatahes helistasin siis Sabinele, et kuhu ma tulema pean ja siis ta ütles mulle, et rattasõit jäi vihma pärast ära:D
Et kõigile olid sõnumid saadetud. Mina enda oma kätte ei saanud. Pärast tuli välja, et see polnud ainuke sõnum, mida ma kätte ei saanud...

Mõtlesin siis, et lähen ostan midagi poodidest, kuna nii palju vaba aega on, aga tuli välja, et 1. mai puhul on kõik kohad kinni... Läksin tagasi Henari juurde ja olin niisama netis, sest Henar oli koolis, aga ta õde ei osanud eriti inglise keelt.

Lõunaks kogunesime Kolumbuse juurde ja seal sain teada, et ma polnud hommikul ainuke usin; küll aga olin viimane, sest teised usinad olid õigeks ajaks tulnud:)
Siis läksime lõunale ja see oli taaskord suurepärane. Seekord oli kõige parem osa magustoit, sest keedetud herned vorstitükkidega olid küll midagi uut, aga mitte midagi head:D

Pärast seda läksime kõik koos bussi peale ja sõitsime Parc Güelli. See on kujundatud arhitekt Antoni Gaudi poolt ja kogu park ehitati valmis aastatel 1900 kuni 1914. Tohutult kaunis koht ja suurepärased vaated linnale. Jalutasime seal mitu tundi ringi.
Pärast otsustasime linna kohvikusse istuma minna. Selle asemel võtsime teed-kohvid kaasa ja vaatasime veel Gaudi majasid - Casa Milat (mille teine nimi on La Perdrera), Casa Calvet'i ja Casa Batillo't. Minu lemmik sel õhtul oli Casa Calvet.

Pärast käisime oma võõrustajate juures ära ja kogunseime taas õhtusöögile. Seekord Freeway söögikohas. Taaskord rootsi laud ja tohutul hulgal erinevaid huvitavaid toite. Enamus asjad jäid pooleli, sest ainult asjade maitsemisega sai kõhu täis:) Kõige rohkem maitsesime magustoite:)

Sel õhtul me peole ei läinud, sest ees ootas varajane hommik ja sõit Tarragonasse.