kolmapäev, jaanuar 21, 2009

7-võistluse kolmas ala - noolevise

Et kõik ausalt ära rääkida, alustan algusest: kolmapäeval sõitsime peale tööd oma talitusega kenasti Alfredi pubisse, et nooleviskes täpsust proovida. Läksin koos Ingridi ja Gerdiga. Kuna nemad on meie spordiürituste korraldajad, olid Ingridi käes ka karikad. Küsisin ühe endale hoiule. Noh, nagu püsivamaks ajaks... ei lubatud eriti. Sain vähemalt sõidu ajal seda kuldset auhinda hoida ja temaga sõbrustada:)

Kohale jõudes oli üllatus suur, kui avastasime, et kolme märklaua peale kokku oli vaid 3 noolt. Kiire kõne Svenile, et ta poest nooli juurde tooks ja pärast tema saabumist said teine ja kolmas alagrupp ka võistlemist alustada.

Mängisime 301. punkti peale. Esimesena nullini jõudja oli võitja, kusjuures viimased visked pidid olema täpsed (et kui liiga palju punkte ehk ennast "lõhki" viskasid, pidid järgmisel ringil uuesti proovima ja seda seni, kuni õige arvu viskasid).

Sihtimine ei olnud mu tugevam külg. Suuremaid summasid sain küll, aga viimase täpsusviske osaga jäin tõsiselt hätta (kuigi, pean tunnistama, et ühe osava viskega õnnestus mul noolega märklaua põrkest peaaegu enda varvast tabada!:D). Meie alagrupist võitsid Ingrid ja Gert (iga alagrupi esimesed 2 said poolfinaali). Mina olin eelviimane, aga kõigil kaotajatel oli lohutusringist veel võimalik poolfinaali jõuda - selleks pidi kolme noole tulemusena võimalikult suure arvu saama. Lohutusringi võitis Merje, mina olin teine. Läksime poolfinaali.

Poolfinaali mängus olid meie grupis Merje, Sven, Rainer ja mina. Läbi ma-ei-tea-mis-vigurite õnnestus mul kogemata esimesena nullini jõuda ja olingi finaalis! Teisena sai Rainer.

Finaalmängus lisandusid mulle ja Rainerile veel Gert ja Piret. Lõpuosa läks suhteliselt kiireks, sest järgmine noolemänguhuviline seltskond juba ootas oma broneeritud ruumi. Kuna seekord oli vaja 201-st nullini jõuda, läks veidike kiiremini. Nüüd võitis Rainer (mille eest sai ka karika!) ja teine oli Gert. Meie Piretiga muudkui loopisime ja loopisime, et selgitada välja naiste esikoht. Alguses olin Piretist ees - mul oli ~60 punkti ja tal natuke üle 100, aga siis viskasin kogu aeg liiga palju ja lõpuks oli mul vaja saada 2 punkti samal ajal, kui Piretil 3...

Pärast mitut ringi õnnestus mul allesjäänud pealtvaatajate õpetussõnade abil lõpuks ometi tabada seda õnnetut kahte. Ei pea vist ütlemagi, et mul oli superhea meel ja Ingrid andis mulle ära ka karika, mida pubisse sõites hoolega hoidsin. Tuleb välja, et karika saamise saladus on temaga eelnevalt sõbraks saamises. Järgmise korrani:P