laupäev, jaanuar 10, 2009

Maskiball

Eile toimus meie kauaoodatud uusaastapidu, mille teemaks Veneetsia maskiball. Pole vist vaja mainidagi, et kõige suuremaks probleemiks oli sobivate riiete otsimine (sest mask oli mul tänu töö-toanaabrite tehtud sünnipäevakingitusele olemas). Selleks käisin terve nädala ja veel paar tundi enne pidu poodides. Kuna ideaalset lahendust endiselt ei olnud, kutsusin Karini appi ettevalmistusi tegema.

Võtsime siis kapist leitud asjad ja viimased ostud järjest läbi ja lõpuks leidsime parima lahenduse. Kiirelt juuksed ja meik juurde ja võisingi peole minna. Õnneks oli Heli sel päeval linnas ja viis mu Piritale ära. Enne kohale jõudmist pidime teatud põhjustel veel Statoilis ja Selveris käima (mis minu riietuse ja meigi juures äratas päris palju tähelepanu:D), aga lõpuks (1,5h peale algust) jõudsin ikkagi kohale!

Tee mere väravast lauluväljaku ruumideni oli ääristatud küünaldega. See oli nii ilus! Lauluväljaku sisemus samamoodi - kõik säras ja sätendas! Koledatest betoontubadest oli saanud kaunis peosaal.
Rahvast oli tõsiselt palju, peaaegu kõik maskide ja kostüümidega. Õnneks leidsin Kristjani kohe üles ja üsna pea Külli ja teised ka. Muidu oli tuttavate ära tundmisega tõsiseid probleeme. Esiteks sellepärast, et maskiga käimine ja vaatamine võtab päris palju harjumisaega (ja ma polnud ainuke, kes sellega hädas oli:D) ja teiseks sellepärast, et maskid tõepoolest muudavad välimust piisavalt palju, et lihtsalt ei tunne inimesi ära! Aga ma olen endiselt veendunud, et selline peoteema on kõige parem üldse - pidulik ja salapärane:)

Suht varsti tulid lavale esinejad - 3 viiuldajat Lätist (või olid nad Leedust?), kes vähemalt mulle tohutult meeldisid. Hea on vaadata, kuidas inimesed enda esinemist naudivad ja kohe eriti meeldib mulle just viiuldajaid vaadata:)

Mingi aja pärast tõi Kristjan oma fotoka välja ja siis hakkas mingi hull fotosessioon peale. Ma enamus aega lihtsalt vaatasin, kuidas teised hea pildi saamiseks igasuguseid trikke tegid:D

Natuke niisama kolamist, inimeste ära arvamist, Superstaarikandidaadi esinemise kuulamist ja oligi pidu läbi. Hoolimata sellest, et pisut hiljem kohale jõudsin ja pidu nii kiiresti läks, oli see uusaastapidudest mu lemmik, sest see oli maskiball!

Kui kunagi pilte saan, siis võib-olla näitan ka:P