neljapäev, august 10, 2006

Väike ringreis

Seltskond: mina, Karin ja vanemad.
Eesmärk: väike ringreis.
Pildid: lisanduvad hiljem.

Esimene sihtpunkt: Pärnu. Väike kingašoping, head tehingud käekottidega ning teemoona varumine.

Sõitmine... sõitmine... sõitmine... Pärnumaa on päris ilus:)

Viira koolimaja. Isa kunagine kool ja elukoht (väga ammune). Maja taga oli jõgi ja jõe peal rippsild. Mitte mingi vuhvel, vaid ikka PÄRIS. Ausõna!

Ma läksin kohe suure hooga sillale, sest mõtlesin, et see on samasugune nagu Viljandi lossikraavi peal. Ei olnud. See rippus päriselt ka. Ja kõikus.

Kui kogu krempel minu esimeste hoogsate sammude all tugevalt liikuma hakkas, tulin aupaklikult maa peale tagasi. Läksin hoopis alla jõe äärde. Teised tulid ka.

Päras seda kui isa oli korra silla keskel ära käinud, julgesin mina ka lõpuks minna. Ja Karin. Läksime ükshaaval ja poole peale, sest see oli piisavalt jube. Ema jättis sel korral vahele ja vaatas meie värisemist niisama pealt:)

Edasi läksime vana ujumiskoha juurde selle sama jõe ääres. Vesi oli üllatavalt soe ja kalad kuidagi väga sõbralikud:P

Kogu koolimaja ümbruse käisime läbi. Tammetõrusid võtsin ka endale. 3 tükki. Siiamaani seeliku taskus.

Siis sõitsime Torisse, et sealset põrgut ja Püha Jüri kuju vaadata. Liivakivis on nüüd minu ja Karini nimed ka. Enne ei olnud.

Tori-Jõesuus käisime ka, aga ma ei mäleta enam kus see oli. Vist seesama koht, kus Viira koolimaja oli... Nii paljudest kohtadest sõitsime läbi, et mul täitsa segadus...

Võõrastel külavaheteedel sõitmine oli lahe. Eriti sellepärast, et me saime terve selle teeosa Kariniga "autokutsut" teha:P
Väike saladus on mul ka: ma võtsin tee äärest mõned hundinuiad ja viisin koju vaasi. Tean, et ei tohi, aga need olid nii nunnud.

Õhtul tekkis eriline ujumisvajadus. Karin tuli ka ja läksime Libatse lähedal olevate tiikide juurde. Suur oli liiga sügav ja väike liiga madal. Sellegi poolest valisime oma ujumisvõimetele (-võimetusele) vastava tiigi: väikese. Mina sain seal kenasti ujuda, ainult ühe korra kriimustasin põlve vastu põjha ära:D

Koju jõudes oli niiiiii hea olla. Tahaks veel ujuma...