reede, august 04, 2006

Heli ja Timo pulmade ettevalmistused

Mitte midagi kontimurdvat. Vähemalt mitte minu jaoks.

Esimest korda elus käisin kirikut koristamas ja kujutage ette: seda pestakse samamoodi tolmulapiga! Mul oli veel isiklikult au põrandaid harjata ja Timo-tiimiga aknalaudadelt tolmu imeda. Mitte midagi rasket. Isegi veidi põnev, kui seda ainult ühe korra tegema peab.

Kolmapäeval tegime tüdrukuteõhtut ja seetõttu sel päeval ettevalmistusi ei olnud.

Neljapäeval tulid Timo tädid-õed-emad ka appi kirikut koristama. Mina ei pidanud enam minema, sest mul oli järgmisel päeval tõlkimise tähtaeg ja palju-palju tööd ära vaja teha. Pärast suure meeskonna tööd loeti kirik lõpuks puhtaks:)

Täna siis viimane päev ja kirss tordil: kaunistamine.
Hommikul vara käisid tädipojad emal-isal abiks metsast kaskesid toomas. Need jaotati ära kirikusse ja Libatsesse. Kaunistamist alustasime Libatsest. Isa-ema panid kaskesid ja mina plakateid paika (plakatite autor, muide, oli Kadi). Kui Karin lõpuks juuksurist pääses, tuli tema mulle appi ja vanemad läksid kirikut "kasestama" (see on minu uus sõna kaskedega kaunistamise kohta!).
Plakateid paigaldades ilmnes, et paar tükki oli puudu: "Hõissa pulmad!", nimelt. Ei jäänud muud üle kui need ise kohapeal valmis teha. Väikese vihjena tulevastele põlvedele võin öelda, et 4,5-meetrise sildi jaoks läheb vaja vähemalt 5 purki guaššvärve.

Välisukse kohale tegime krepp-paberist sildi, kuna ülejäänud vahendid olid otsa saanud. Oh üllatust! Ka see ei olnud nii, et zuts-ja-valmis: krepp-paberit jätkus, mida ei olnud, oli teip. Kõigepealt kasutasime tavalist teipi. See sai otsa. Siis võtsime maalriteibi. See sai ka otsa. Meeleheites haarasime niidi-nõela järele, aga see oli liiga keeruline ja ebapüsiva tulemusega töö. Appi tuli taas Helen... või siis tema vend:P No igatahes tänu Ruuside perekonnale saime ka ukse kohale sildi:)

Pärast seda läksime kirikusse vaatama.
Kased olid juba üleval. Minu eriülesandeks oli tooliotstele ilusate looride panemine ja mitte et ma ennast kiidaks, aga need nägid imekenad välja! Vääte riputasime ka igale poole. Ilus oli:)

Hilisõhtul saime koju. Väsinud, aga rahulolevatena läksime magama...