neljapäev, august 17, 2006

Töövestlus Hansapangas

Aeg: 11.00
Koht: Hansapanga IT-maja

Jõuan kohale 15 minutit varem, sest bussid ei sõida kahjuks nii täpselt ja nii tihti kui mul vaja oleks.

Võtan sekretäride juures istet. Blond on sõbralik: pakub kohvi ja paneb mulle teleka mängima, brünett lobiseb telefoniga.

Varsti saabub Katriin. Ta juhatab mu koosolekusaali Harmony. Mingi mees tuleb sisse: "Hello!". Eee... "Hello?". Mees võtab oma arvuti ja läheb. Nonii, selge.

Varsti tuleb Katriin tagasi. Räägime temaga niisama elust-olust pisut juttu. Lisanduvad Jaanika ja üks naisterahvas helpdeskist.

Kõigepealt räägib Jaanika Hansapanga IT-osakonnast ja helpdeskist täpsemalt. Seejärel hakkame Katriini juhtimisel läbima kohustuslikku küsimustevooru.

Ootused-lootused, mida ootaks ja mida oleks valmis endast andma, stressitaluvus, mida ei teeks jne., jne.

Suhtumine on ülipositiivne.

Võtame CV ka läbi. Põhiprobleemiks on keeled. Tähendab, enamus sobib ja tekitab headmeelt, aga see vene keel... Tunnistan ausalt, et ei oska isegi lihtsamaid lauseid moodustada. Kas oleksin nõus kursustele minema? Jah, loomulikult. See neile meeldib:)

Kool sobib, eelnevad töökohad (nende puudumine) ei tekita probleeme, sest seletan ära, mida mitteametlikult raha teenimiseks teinud olen. Neile meeldib:)

Rahast. Naisterahvas helpdeskist hakkab muhelema ja tahab ka midagi küsida. Et kust tuli see palganumber, mille kandideerides kirja panin? Seletan siis ära, et tahaks nii-ja-nii palju kätte saada ja et siis ma tegin oma arvutused ja panin selle ligikaudse arvu kohe ka paberile. Teistel on naljakas.

Tööajast ka. See 7.30-18.00 pidi olema ainult ühel inimesel, sest teenindatakse ka Venemaa kliente. See üks inimene vahetub graafiku alusel (kuna tegemist on VENEmaaga, siis minul esialgu sellega asja pole:D). Ülejäänud käivad ikka 9-17. Normaalne.

Räägime veel niisama ja tööjuttu ja olekski nagu kõik. Veel enne lahkumist näidatakse mulle tööruume. Kogu see Hansapanga korrus on lahedalt nooruslikes värvides, samas stiilne. Helpdeski toas on palju inimesi ja... kuldkala! Nii lahe! Jaanika annab mulle oma visiitkaardi ja Katriin mailiaadressi. Luban saata soovitaja numbri ja Katriin juhatab mu välja. Märkamatult on möödunud 40 minutit.

Nii lihtne see oligi. Minu esimene töövestlus... Tunne on igati positiivne ja tekitab lootust:)

Comments

2 Comments:

arvas, et... Anonymous Anonüümne

Vägev... ;)

24/8/06 4:29 PM  
arvas, et... Blogger Oliver

Hansapangas peabki vägev olema. Kas ta mitte aasta parimaks tööandjaks ei valitud alles hiljuti?

24/8/06 9:29 PM  

Postita kommentaar

<< Home