esmaspäev, august 14, 2006

Põtradest

No mina ei saa aru mida ma neile teinud olen??? Muudkui jälitavad!

Ükskord ühika juures lihtsalt jooksis (lonkis) nina eest läbi, siis mitu korda pimedas kas ootavas tee ääres või jalutavad lambist üle.
Täna jälle: sõitsin kodust Tallinna poole, polnud pime ega midagi ja paar kilti enne Libatset jooksid Suur Põder ja Väike Põder üle tee. Lihtsalt niisama, poole lõuna ajal. Ilma ette hoiatamata, teeolusid kontrollimata. Tulid metsast (ühelt poolt) ja läksid metsa (teisele poole).

Minu ja eesoleva kolme auto pidurid said ikka päris kena koormuse. Ja reageerimine ka.

Peaks ARKi teooriaeksamisse paranduse sisse viima: põdrad ei liigu ainult videviku ajal, teinekord meeldib neile päeval ka jalutada...

Comments

1 Comments:

arvas, et... Anonymous Anonüümne

Isegi ma olen korra sellist looma hästi lähedalt näinud, kuid kahjuks ei mäleta ma sellest mitte midagi. Nimelt kargas ta lihtsalt liikuvale autole pimedas minu poolselt küljelt sisse, kuid ei mahtunud. Tulemuseks: minul mäluauk, auto kraavis (mis käis üle katuse miskit moodi) õnneks ratastele jäi ja see põdrake aga heitis hinge. Nii vähemalt rääkisid pealtnägijad (möödasõitjad). Õnneks mina teda ei näinud sest prillid olid kah kuhug kadunud.

18/8/06 7:05 PM  

Postita kommentaar

<< Home