pühapäev, juuni 25, 2006

Jaanilaupäev

Päeva sisustasin igasuguste asjade värvimisega. Mingi eriti rämedalt haisev puiduimmutusvahend oli (pigilõhnaline) ja kõik kohad, mis ei olnud kinda all, olid värviga koos. Pintsel tundus natuke väike, aga pärast tuli välja, et selleks tööks oli tegelikult umbes 3 korda suurem varutud:p Mina seda õigel ajal ei leidnud.

Mingil ajal peale lõunat tulid sugulased meile külla. Siis lõpetasin ka mina oma usinuse:D

Ühel hetkel tekkis idee minna Are jaanituld vaatama. Autojuhtideks olime mina ja Heli. Mina sain Heli auto, Heli Timo oma (sest mul on raskusi Timo autos peadaalideni ulatumisega). Mul oli lootust, et lõpuks ometi saan politseile oma kainust näidata, aga ei läinud sel korral õnneks...

Are jaanitulel oli palju rahvast. Nägime ühte Heli klassiõde keskkooli-päevilt, kes Heli ainult tänu minule ära tundis (eesti keeles: ta tundis minu ära ja siis sai aru, et Heli on Heli:D).

Sel aastal käesurumisvõistlusele ei läinud, sest päeval Kariniga tehtud katse põhjal otsustades polnud ma oma parimas vormis (ilmselt sai mägedes treenides pisut üle pingutatud...:p).

Selle asemel läks hoopis Timo kangitõstmisvõistlusele (tegelikult ma ei mäleta, misasi see oli, aga nägi välja nagu tass, mis on külili ja seest täidetud ja kaalus see asi 24 kg). Eesmärk oli 24 tõtstet ja täpselt niipalju ta ka tegi(Y). Mõni mees ei suutnud ühtegi korda tõsta ja võitja (kes oli sõudeklubist pärit) tõstis umbes 116 korda. Teine koht oli vist 72 ja ülejäänud kõik vähem.

Pärast seda läksid Heli ja Timo Karinit Valgerannast ära tooma (ÜLIsuure ringiga, peaks mainima) ja mina sugulaste ja vanematega koju. Seal näitasin oma šašlõkiküpsetamise oskuseid (kusjuures ilma minuta nad läksid põlema), mille tulemusena täiesti söödavad lihatükid valja tulid. Vähemalt mulle maitsesid.

Hommikul tahtsime päikesetõusu ka näha, aga kunata õigel ajal ei tõusnud, läksime magama.

Comments

1 Comments:

arvas, et... Blogger Heli Künnapas

et kang oli siis hoopis SANGPOMM .... ja see võitnud mees ei olnud sõudeklubist vaid SANGPOMMI TÕSTMISE KLUBIST, nagu ma kohe algul teile ütlesin !!!

29/6/06 1:11 AM  

Postita kommentaar

<< Home