esmaspäev, november 17, 2008

Igasuguseid asju, mis vahepeal teinud olen

Üleelmisel nädalal sain esimest korda sel sügisel uisutada. See oli nii hea. Ja mu uisud on supermugavad (tõenäoliselt sellepärast, et nad on seest pehmed:D) ja superilusad ja Kairi ja Kariniga on jäähallis päris lõbus. 50 minutit möödusid ülikiirelt (liiga kiirelt). Hullult tahaks veel uisutada:)

Aga peale seda tõttasin Kristi juurde. Teised olid juba kohal ja ma, nagu tavaliselt, jõudsin "väikese" hilinemisega.

Seekord mängisime Riski ja üllatus-üllatus - ma ei ole strateegiamängudes eriti osav. Peaaegu oleksin viimaseks jäänud, aga kuna mul oli ainult 1 mees alles ja järgmise ringiga pidin 10 juurde saama, hakkas teistel must kahju ja nad ei võtnud mu maad ära:D
Lõpuks maade kokkulugemisel olin vist ikka viimane. Missiooni täitmisest ei hakka üldse rääkimagi!:D
Tegelikult oli mu missioon suht utoopiline ka - vallutada 24 maad. No tere hommikust! kõige rohkem sain vist 14 maad ja siis oli ka igas riigis ainult 1 mees ja järgmise ringiga sai keegi need maad endale. Järgmisel korral võtan endale kellegi hävitamise missiooni - see tundub oluliselt lihtsam. Julmem, aga lihtsam:D

Positiivse külje pealt - täringutega "kuute" viskamine tuleb mul endiselt välja:P

Ja eelmisel neljapäeval käisime üle pika aja jälle sõpradega bowlingut mängimas. Minu tase oli nagu tavaliselt:D
Ühel hetkel avastas Kessukas, et võiksime hoopis nendele külla minna. Käisime poest läbi ja läksimegi.

Saime mängida täiesti tutikat "Eestit" (või oli see "Eestimaa"*-)), mis Uue aasta vastuvõtmise plaanid panime ka ajurünnaku käigus paika. On, mida oodata:P

Nädalavahetusel tegin lõputööd. Veetsin internetist materjale otsides terve laupäevase päeva (ja pool ööd). Teisipäeval hakkan sellest viisakat ja kasutatavat infot välja otsima ja ennast targaks tegema (tähendab, veel targemaks kui ma praegu olen:P) ja loodetavasti saan nädala lõpuks juba juhendajale midagi lugeda saata:)

Ja Egiptuse asju hakkasin ka vaikselt pakkima juba (kuigi Kädi mu üle naeris, et liiga vara ja siis ta hakkas ise ka järgmisel päeval pakkima:D) ja neile, kes veel ei tea - sel aastal suurt pidu ei saa. Lähen selle asemel päikese kätte sooja.
Aga sugulasi ootan külla 6-ndal detsembril:)