neljapäev, aprill 03, 2008

Good Charlotte - Karini tungival soovil iseseisva postitusena!:)

Eile kiirustasin töö juurest ühikasse, sest Karin oli juba kohal ja otseloomulikult olin ma unustanud võtmed Hostelisse jätta... Kohapeal avastasin, et Karin kadunud! Väike üllatusmoment, üks kõne ja selgus, et tegelt oli Kädi ta tee pealt kaasa haaranud ja ilusti tuppa lasknud:)

Kiirelt-kiirelt (mhmh, meie kiirelt:P) panime ennast valmis ja läksime Saku suurhalli, et näha, mida Good Charlotte poisid oskavad. Ausalt öeldes ei teadnud ma eriti, millega nõustunud olin, sest ei teadnud mitte ühtegi nende lugu (OK, ühte lugu natuke Kaur ükskord mängis, et natuke selgitada), rääkimata isegi hägusest ettekujutusest, mis stiili nad teevad:D
Karin seevastu teadis vist juba kõikide lugude sõnu ka enne (ja pean kohe kaebama, et ta tegelt käskis mul ka neid sõnu õppida! mitte et ma oleks selleni jõudnud...).

Niisiis, jõudsime kohale ja avastasime, et meie riietus on täiesti vale - kohapeal olid kõik bedwettersi teisikuteks riietunud:D

Rahvast oli üllatavalt vähe (selles mõttes, et ei pidanudki trügima) ja oma kohad leidsime kiirelt üles. Kui alguses tundus, et rõdul istumine pole just kõige parem plaan (kauguse mõttes), siis tegelikult ei ole see üldse nii kaugel, vaade oli väga hea ja ei pidanud 2-meetriste 13-aastaste tagant piiluma:D

Soojendajaks oli Bedwetters. Täiesti normaalne oli kuulata. Eriti kaasa elama ei pannud, aga soovi ära minna ka ei tulnud:P
Istusime ja kuulasime.

Pärast väikest pausi tuligi lavale Good Charlotte. Hullult lahe oli vaadata, kuidas inimesed kaifisid esinemist. Ei möödnundki kaua aega, kui jalad enam paigal ei seisnud. Kaasa laulda sain ka, sest Karin mängis etteütlejat - enne iga refrääni sain kiirelt sõnad ja siis sain ka kaasa laulda (loe: karjuda):D
Enamus aega mööduski karjudes ja hüpates. Vahepeal olid aeglased lood ka. Siis me istusime rahulikult. Hullult lahe oli, kui kõik oma telefonid välja võtsid (välgumihklid on nüüd vist juba minevik:D:D:D).

Viimases osas avastasin, et tegelikult tean ma väga hästi GC lugusid - nad mängisid mingeid vanemaid laule ja sain isegi Karini abita kaasa laulda. Lõpuks olid igatahes jalad väsinud ja hääl läinud:D

Pärast võtsime Macist õhtusöögi (see Ciabatta eine on hullult hea, tegelt ka!) ja läksime läbi Balti jaama ühikasse... Tee peal harjutasime kõvasti itaalia keelt ka:P

Järgmisel päeval olid pooled lood mu mp3-mängijas GC omad ja pean ausalt tunnistama, et neid on päris hea kuulata:)

Comments

1 Comments:

arvas, et... Anonymous Anonüümne

Hea postitus. Hinne arvustuse eest: 5-

15/5/08 11:03 PM  

Postita kommentaar

<< Home