pühapäev, märts 09, 2008

Naistepäev ja laululaager

Kuna Kädile väga-väga meeldib The Sun, läksime reede Parlamenti neid kuulama. Ma polnud neid kunagi varem kuulamas käinud, aga see esinemine kinnitas, et nad on ka otse mängides suurepärased. Publiku meeleheaks tehti 2 lisalugu ka ja oligi läbi. Kunagi lähen kindlasti neid uuesti vaatama.

Muidu üsna tavalise peo tegi eriliseks Erkki, kes meile Kädiga naistepäeva puhul kaunid lilled tõi. Ma arvan, et on kirjeldamatagi selge kui üllatunud ja meelitatud me olime:)

Mingi aja pärast jätsin Kädi klubisse ja läksin taksojahile, sest pidin järgmisel hommikul vara laululaagrisse sõitma. Kuna mul telefoni ei olnud, võtsin pärast mõningast jalutamist Kaubamaja juurest esimese ettejuhtuva takso. Tõenäoliselt oli see kalleim, millega elusees sõitnud olen:D

Laupäeva hommikul kell 8.30 olin kaasapakitud asjadega rõõmsalt (loe: pärast 2-tunnist magamist ülimalt uniselt ) TTÜ ees. Sealt võttis mu peale Liina, kellega sõitsime Gea ja Dea juurde, kellega siis sõitsime Aegviitu. Minu lohutuseks oli Gea sel nädalal veel vähem maganud:D

Laagri kohta otsides käisime ära Nelijärve puhkekeskuses, mis on päris lahe koht, aga polnud meie sihtpunkt. Sealne vastuvõtulauatädi juhatas meid õigele teele ja peagi olime Aegviidu puhkekeskuses. Koht meenutas Nõukaaegsetest filmidest pärit noortelaagrite asukohta ja oli reedel üle keskmise jahe. Siis võeti kasutusele kõik sooja andvad seadeldised ja kui esimeses proovis värisesin mitme kihi riiete all, siis hilisemates oli juba päris soe.

Harjutasime lugusid, mida aprilli lõpus Slovakkias esitame. Peale õhtust proovi sõitsime Urmas Sisaski juurde. Tema pani meid pisikesse tuppa ümber klaveri istuma, näitas meile enda tehtud taevakaarti toa laes, mängis klaverit ja rääkis tähtedest, planeetidest ja muusikast. Veel saime kõik katsuda päris meteoriiditükikest (ja sellega soovida!:P). Eelviimase loo viisijupike jäi ka kummitama. Kahju, et enam meeles pole, sest see oli hästi ilus... Ja sellist taevakaarti tahaks ka enda tuppa. Nende tähtede asemele, mis seal hetkel on:P

Pärast läksime tagasi oma puhkekeskusesse, õhtu veetsime kaminaruumis. Poisid tegid kambaga meile ühe tohutult laheda naistepäeva etteaste. Pärast oli saun ja mängud. Hilisööl/varahommikul ilmus välja kitarr ja laululaagrile kohaselt laulsime ka natuke. Magamamineku ajaks oli meie tuba juba normaalse temperatuuri saavutanud ja tundus täiesti meeldiva kohana. Isegi unelaulu saime:P

Hommikul oli jälle proov ja lõuna ajal hakkasime tagasi sõitma. Tagasi linna jõudes sain isegi mingile vene keelt kõnelevale naisterahvale teed juhatada. Tuleb välja, et 2 kuud keeleõpet ei ole päris mööda külgi maha jooksnud. Vähemalt ma ise tundsin, et ta sai aru mis ma seletasin:D

Pärast käisime Kädiga Kristiines, sest kinoplaan ei tundunud enam eriti ahvatlev. Ülejäänud päeva magasin maha(A)