pühapäev, märts 30, 2008

"I made my family disappear!" ehk kuidas mu pere ära kadus

Viimane nädal oli tohutult töine. Trenni läksin oma nohu-palaviku pärast esimest korda alles reedel. Siis hakkasime uut kava õppima, et jõudsin õigel ajal:)

Aga asja juurde. Reede õhtul tulin koju. Isa tuli vastu. Oma uue autoga. Kodus olid veel ema ja Heli. Karin oli linnas läbustamas:P Aga kõik teised olid õhtul alles.

Hommikul ärgates tahtsin teisi ka äratada. Käisin Heli toas - teda ei olnud, siis läksin vanemate tuppa - neid ka ei olnud, siis läksin kööki ja isegi jänes oli ära kadunud! Karinit ma isegi ei otsinud, sest teda polnud õhtul ka. Ja siis leidsin lõpuks oma telefoni üles (mille ma õhtul teadmata kohta pannud olin) ja avastasin, et ühel täiesti harval juhul kui ta öösel sisse lülitatuks jäi, oli mingi täiesti suvaline number sellele kell 4 öösel helistanud! Õnneks olen ma sügava unega:D

Mingi aja pärast hakkasid inimesed tagasi ilmuma. Kõigepealt Heli jänesega, siis Karin ja lõpuks vanemad. Heli abiga sai tuvastatud öine helistaja - see on seotud Karini ja tema ajuga:P

Et siis järgmiseks päevaks olid kõik kohal. Pühapäeva hommikul ka. Järgmisel korral, kui tahan üksi kodus olla, teen jälle nii, et pere ära kaob:P