pühapäev, märts 16, 2008

Arigato, Pärnu ja Rihanna

Teisipäeval käisime Kadriga Stereos, et arutada igasuguseid asju. Sain ideid jagada. See on alati lahe! Ja mulle ikka veel meeldib see koht:D

Kolmapäeval oli meie esimene osakonna üritus - käisime Arigato spordiklubis. Mitte sporti tegemas, vaid lõõgastumas - kõigepealt kuulasime ühe toreda naisterahva õpetussõnu Jaapani kultuuri ja keele kohta (ja just siis kui ma oleks saanud oma sügisel omandatud jaapani keele teadmistega särada, arvas see tore naisterahvas, et teised peaks ka arvata saama...). Lisaks joonistasime ise pintslite ja õige värviga kanji-sid (jaapani keele kirjutamiseks kasutatavaid hiina märke). See oli lahe:D
Tunni lõpuks saime kõik endale päris riisipaberi ja punase aluse. Riisipaberile joonistasime oma nime ja kleepisime selle punasele alusele. Mina olin Ebe, sest "ve" täheühendit ei ole:D

Pärast loengut läksime teisele korrusele, kus saime endale korvikesed rätikute ja hommikumantlitega ning tohutul hulgal erinevaid võtmeid ja kiipe (OK, see on natukene liialdatud, aga palju oli neid küll!). Ja siis me läksime ja mõnulesime suures 41-kraadise veega basseinis, väiksemas 38-kraadise veega mullivannis ja 41-kraadise veega (mille 41 kraadi ei olnud sama, mis teise basseini 41, aga mõnus soe oli ikka) õuebasseinis, millel oli veejuga! Vahepeal olelesime teise korruse lamamistoolides ja nautisime puuvilju. Mingi aeg peale 22 hakkasime ennast minema sättima. Tohutult mõnus tunne oli. Raudselt lähen sinna kunagi tagasi.

Reedel viis Silver mu kenasti Heli juurde. Seal olid juba Kadi ja Agne. Nendega tähistasime Heli sünnipäeva, käisime Libatses Kaspari sünnipäeval (PALJU ÕNNE! veelkord:D) ja üritasime minna Bad Jamile. Bravos olen nüüd küll äärmiselt pettunud, aga tõenäoliselt ei takista see järgmisel korral peole minemist, sest endiselt on Bravo mu lemmik:P

Laupäeval käisime Kergus minu ristiema ja Heli ristiisa (ehk siis tädi Anne ja onu Hansu) rubiinpulmi tähistamas. Seekord oli meie esindus 3-liikmeline: mina ja vanemad. Avastasin uue lemmiktelekanali - FashionTV. Vot seda tahaks endale ka:D

Pühapäeval läksin kenasti bussi peale, et õigeks ajaks linna jõuda. Õhtul käisime Kadiga Rihannat vaatamas. Suureks üllatajaks oli Lauri Pihlap, kes koos Semir Dance Company'ga soojendajaks oli. Neid läheks hea meelega uuesti vaatama. Rihanna oli ka lahe, kuigi ma ei kiljunud ja ei hüpanud ja ei nutnud ta pärast nagu 1o-aastased (keda oli kontserdil vist rohkem kui täiskasvanuid). Enda üllatuseks avastasin enne kontserti (kui Karin küsis, et kas ma üldse tean, keda vaatama lähen), et tean pea kõiki Rihanna viimase plaadi lugusid! Eriti lemmikud on "Breaking Dishes", "Shut Up And Drive", "Don't Stop The Music" jne. jne.jne.... "Umbrella" loomulikult ka. Lava oli lahe, etendus hästi läbi mõeldud ja erinevalt Aerosmithi kontsertist, nägin nüüd otse lavale ka (ei pidanud ainult ekraane jälgima)! Nipp on selles, et tuleb seista 10-aastaste taga, kes ei ole veel minust pikemaks kasvada jõudnud;)

Et siis mina jäin kontserdiga väga rahule. Ainuke, mis ei meeldinud, oli 1 (või oli see 1,5) tundi kestnud paus kahe esineja vahel. Pärast tõi Kadi mu kenasti tagasi:)