esmaspäev, jaanuar 28, 2008

Esmaspäevast

Kõigepealt hädaldamine - jalad valutavad endiselt... eriti põlv. Nõme:( Loodetavasti läheb kolmapäevaks üle. Trenniasjade kott on töö juures ja ootab:P

Tööl oli asjalikum kui eelmisel nädalal ja head uudised tegid tuju kohe eriti heaks. Kuna pole minu jutt, siis sellest ei räägi, aga hea meel on ikka:D

Peale lõunat sain U-Popilt sõnumi - võitsin piletid Cloverfieldi filmile! Polegi varem A.Le Coq´i sviidis filmi vaadanud:)

Õhtul viisin saapad poodi tagasi, sest need olid liimist lahti. Tädi isegi ei küsinud eriti midagi, näitasin talle koha ära ja ta andis uued. Lihtne.

Uue dressika sain ka. Täiesti kollase. Arvan, et see sobib hästi trennis käimiseks:)

Teel poodi oli mul pisike arusaamatus kiirabiautoga, kes ilmus täiesti ebaloogilisest suunast (ehk sõidusuunale vastassuunast) teeristile täpselt siis, kui ma seal rohelise tule ajal tee peal olin (et värske õhk polegi alati tervislik:D). Õnneks tuli ta üsna ettevaatlikult ja tegi mu üllatunud keset-teed-seismise peale pisikese kaare ja möödus viisakalt. Edasi läks juba sireeniga:)

Ja poetädi tegi tuju heaks, nii laheda jutuga oli. Mõnus päev:)