pühapäev, detsember 30, 2007

Detsembri teine pool

17-ndal oli viimane Jaapani keele tund. Kahju oli, sest see on tohutult huvitav. Samas, uuel aastal ma edasi õppima ei lähe, sest lihtsalt ei jõua koduseid asju teha...

20-nda hommikul käisin liiga pikalt kestva kõrvavalu pärast kurguarstil. Ta lasi kenasti röntgenpildi teha ja ta ütles, et mul on äge põskkoopapõletik. Kui ma vastu vaidlesin, et mul pole nohugi ja ainult kõrvad valutavad, siis ta mõõtis midagi kõrvadest, ütles et nendega on kõik korras ja et las nad valutavad:D
Käskis 2 nädalat toas istuda ja keelas poodides käimise:(

Peale lõunat oli meil suur teenistuse koosolek. Kogunesime ilusti koosolekusaali ja ootasime teenistuse juhatajat. Kui ta kohale jõudis, ütles ta, et tegelikult läheme hoopis meeskonnatöö koolitusele ja et meil on 5 minutit aega riidesse panemiseks ja maja ette jõudmiseks. Tegime siis kiirelt ja maja eest jalutasime koos mööblimaja juurde, kus meid ootas 2 bussi. Nendega viidi meid mingi Pagaripoiste maja ette, mille juures ootama pidime. Juba oletasime, et hakkame mingit martispani või piparkooke valmistama. Siis helistas juhataja meie "koolitajale", kes pidi kohe-kohe jõudma. Ja siis sõitis ette Pauliine - trammikohvik! Sõitsime ringi, mängisime mänge, nautisime jõuluglögi ja 3 tundi möödus märkamatult. Tohutult lahe oli ja kõige lahedamaks tegi ürituse see, et enamusele (s.h. mina) oli see täielik üllatus.

Pärast seda käisime sõpradega Kristi juures ta sünnipäeva tähistamas. Mõnus hubane õhtu oli.

Reedel oli viimane tööpäev enne pühi. Selle tähistamiseks oli meil fuajees jõuluhommik ja meie enda kohvinurgas jõuluhommik (mis kestis peaaegu terve päeva...). Vahepeal käisime veel linnas ISICut tegemas ja Kristiines viimaseid kingitusi ostmas. Ja siis sain tänu Toomasele reedel koju nii vara, kui ma pole viimase poole aasta jooksul kindlasti saanud.

23-ndal käisime Ülle sünnipäeval ja Pikkoripere juures, 24-ndal surnuaias-kirikus ja pidasime kodus jõule. 25-ndal käisid isapoolsed sugulased meil ja tähistasime nendega jõule.

26-ndal pidin minema kooriga Raekojaplatsile esinema, aga kuna jõulude ajal olin palavikus, siis ei läinud. 27-nda esinemisele läksin, sest see toimus siseruumis. Ma ei teadnudki, et ajaloomuuseumis nii hea kõla on! Hea oli esineda ja minu arvates tuli meil suurepäraselt kõik (hea küll, peaaegu kõik:D) välja ka. Võrreldes 6nda detsembri esinemisega ei saanud üldse aru, et keegi närvis oleks olnud, ilus oli. Hästi ilus. Minu arvates oli see meie parim esinemine sel aastal.

28-ndal pidin trenni minema, aga selle nõmeda haiguse pärast ei läinud. Uuel aastal jälle.

Täna käis meil Metsapere külas ja homme sõidame Riiga. Uut aastat vastu võtma. Aga sellest juba järgmisel aastal;)