neljapäev, august 30, 2007

Sügise tuleku märgid

See nädal on ikka ehtne sügis olnud - õues on külm ja pime ja mingi imelik rahe sajab suvalistel hetkedel taevast alla. Ainult koolilapsed on veel puudu. Aga nemad tulevad siis, kui töömehed ära lähevad, sest koos nad ära ei mahu... Ja siis pole jälle trollis enam ruumi, sest meie maja on koolimaja kõrval. Ma jõudsin juba remondi ajal koolilastevaba eluga ära harjuda. Ehk ongi siis huvitavam sõita:D


Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Hoopis sellest, et seoses sügise tulekuga on ka puhkused läbi ja kõik tööl tagasi. Üks minu asjadest on nüüd müügis nüüd tegen päevast-päeva selle probleemide lahendamisega. Tööpäevad on kohe eriti töörohked. Et sellest puhata, käin aeg-ajalt teise seltskonnaga tegevuste skeeme joonistamas. See on lahe:D


Teisipäeval oli kohe eriti koerailm ja jube kiire-kiire. Mõtlesin siis, et oleks vaja midagi lõõgastavat ette võtta. Mõeldud, tehtud - kutsusin mõned sõbrad külla ja mängisime Imagot (selle abil saab muideks igasuguseid huvitavaid asju teada). Selline rahulik lauamänguõhtu, eksole. Mõne aja pärast tuli veel sõpru juurde ja... terve kamp rebaseid ka!:D See oli nii naljakas kui nad sisse vajusid - terve tuba oli kohe rahvast täis:D

Tegelikult oli rebastega see lugu, et nad tegid oma rebaseviinasid välja ja kuna mu klassivennad olid kambas kui ma neid endale külla kutsusin, siis tulid nad ise ja võtsid oma uued sõbrad (a.k.a. rebased) meile kaasa. Ja rebane Kauri tunneme tänu Imagole nüüd üsna hästi:D


Öisel ajal võeti rebasekamp kaasa ja koliti kolmanda ühika juurde (seda kuulsin hiljem Rainilt), meile Kädiga jäid üleliigsed toolid ja hea uni:) Selle aasta rebased on lahedad, kahju et ma tuutor enam ei olnud. Kui sama koledad ilmad edasi on, teeme varsti veel mõne lauamänguõhtu, eks?:D



PS. Otsin endiselt Matlabi (Simulinki) asjatundjat, kelle abil üks "pisikene" probleem ära lahendada. Oma mõistus kohe üldse ei võta enam...