reede, september 01, 2006

Tere kool!

Tegelikult hommikul ei olnud kool. Siis oli hambaarst. Ja päras seda polnud ka kool, sest siis oli töö.

Lõpuks kell 14.00 oli kool. Infotehnoloogia ja ehitusteaduskondade sügisene avaaktus!
Mina läksin ka. Esimest (loodetavasti ka viimast, sest see tähendaks eksmatti õppekava täitmise eest) korda oma ülikoolis käidud aja jooksul. Ma ei tea, kas igal aastal on nii, aga sel korral rääkis alguses mingi mees juttu, millest umbes pool mul kuulmata jäi (kuna ma jäin jälle hiljaks...). Selles osas, mida ma tõepoolest kuulsin, seletas ta seda, et kui presiidium sisse jalutab, siis me tõuseme kõik püsti. Kui ta lõpetas, hakkas mängima film TTÜ kohta. See kestis umbes pool tundi.

Pärast seda rektori, infotehnoloogia ja ehituse dekaanide ning üliõpilasesinduse juhatuse esimehe kõned. Need olid üllatavalt huvitavad:)
Päras kõnesid anti neljale poisile tubli olemise eest teklid ka, nii erandkorras (tavaliselt jagatakse neid jaanuaris). Naiskoor laulis.

Ega pikka pidu polnudki. Suurelt "Gaudeamuse" sõnad seinale, naiskoor laulab, rektori viimased sõnad. Presiidium lahkub ja tudengid lähevad nende järel. Kooliaasta on jälle alanud.