kolmapäev, märts 09, 2011

Adelaide

Järgmisel päeval asusime Adelaide poole teele. Järjekordne öö Ghani pardal. Seekord veetsin selle ärkvel olles, sest viimase rea toolid on nii ebamugavad, et magamine ei tulnud kõne alla (ja põrand oli juba hõivatud…). Õnneks tulid meile rongijaama Julie (Alexi ema õde), Karen (Johni abikaasa) ja John (Alexi ema vend) vastu ja viisid meid otse Julie juurde, kus saime kiire uinaku teha. Õhtusöögiks läksime Kareni ja Johni juurde ja tegime grilli-basseinipeo:)

Laupäeva hommikul sõitsime kõik koos Glenelgi randa (nüüd olid Gareth – Julie elukaaslane ja Bailey – üks Johni ja Kareni poegadest ka kambas). Grillisime, ujusime (hästi natuke, sest vesi oli… värskendav), mängisime kriketit ja vedelesime niisama. Ülimõnus!

Pühapäeval kolasime Alexiga niisama linna peal ringi ja käisime botaanikaaias. Adelaide on imekaunis.

Ühel heal päeval üritasime Warrawongi looduspargis nokkloomi kohata, aga nemad unustasid kohale ilmuda. Nokkloomade puudumise kompenseeris valge känguru nägemine. See on ju vähemalt sama eriline ja harv nähtus kui nokkloom.

Ja ühel teisel päeval käisime Adelaide loomaaias. Nägime pandasid, kaelkirjakuid, meerkate, jõehobusid, ahve, tiigrit, lõvisid, pelikanide toitmist ja palju muid loomi. Teha ja näha oli nii palju, et läksime ära alles siis, kui loomaaed kinni pandi. Vihjeks tulevastele külastajatele - YHA kaart annab hea allahindluse.

Meie elukohaks oli mõnus ookeaniäärne piirkond, mille lähedal asus Semaphore allee, kus oli vist Austraalia odavaim kino – 8AUDi sõltumata päevast ja ajast. Tegime siis kinopäeva ja vaatasime värskemad üllitised üle. "Adjustment Bureau" oli lemmik.

Viimasel nädalavahetusel käisime ainult Julie ja Alexiga ka rannas. Vesi oli jälle megakülm, aga meie meelelahutuseks saime vaadata, kuidas Austraalia vetelpäästjaid treenitakse.

Päev enne meie lahkumist olime Julie-Garethi-Alexiga rahulikult kodus ja tegelesime niisama olesklemisega, kui kuulsime autoõnnetuse sarnast mürtsatust ja majast välja astudes leidsime maja ees maas oleva metallaia. Tuli välja, et mõned noorukid olid püüdnud autoga asfaltile ringe joonistada ja midagi läks valesti ja selle tulemusena sõitsid nad maha osa Julie ja Garethi maja ümbritsevast aiast. Kiirabi ja politsei ja poiste vanemad käisid kohal, viga ei saanud keegi.

Õhtul tegime Kareni-Johni juures kebabiõhtu ja viimasel õhtul enne lahkumist oli pisut pidulikum õhtusöök Julie ja Garethiga. Meie kinkisime neile kollaaži koos veedetud ajast ja mina sain endale (mängu-)nokklooma!

Lend Perthi läks kell 6 hommikul ja 4.30 pani Julie bussile hääled sisse ja viis meid Adelaide lennujaama. Kiire hüvastijätt ja olimegi jälle teel.