laupäev, oktoober 16, 2010

Totaalne muutumine - toa eri! (ja kõndiv katastroof)

Kuna mul oli vaba päev ja rämedalt igav, tegin toas totaalse muutumise! Tegelikult liigutasin mööbli juba 2 nädalat tagasi ära, aga nüüd vahetasin voodiriided ja tegin uued kardinad ja palju ilusam on!

Enne...
...ja pärast:


Muidu teen ikka tööd ja viimasel nädalal olen olnud kõndiv katastroof - kõik asjad lagunevad kui ma neid katsun (või noh, mõne asja puhul ei pea ma muud tegema kui seda vaatama ja asi läheb katki!). Siiani on nimekirjas pesumasin (2 korda), 2 konditsioneeri, purgilömastaja, mõned veekraanid, käru (mille ratas lihtsalt plahvatas! väidetavalt oli see esimene kord kahe aasta jooksul), uksevõti, ukselukud, kapiuks, toauks... saigi vist kõik. Eile külmutasin oma konditsioneeri ära - sulatamine võttis mitu tundi ja rämedalt palav oli.
Igatahes meie hooldusmeeskonna ülemus tervitab mind nüüd alati:"Mida sa nüüd ära lõhkusid?" Ja lõpetab vestluse:"Püüa mõnda aega mitte midagi lõhkuda".

Ja Alex tuleb homme hommikul tagasi. Tähendab Austraaliasse jõuab juba mõne tunni pärast, aga siia meie juurde homme hommikul.

Muidu vihmahooaeg hakkab tulema - juba mitu päeva sadas. Ja ma suutsin ennast veits päiksega ära põletada (sest päeval on hästi palav ja päike on hästi tugev ja mingi 4-6 vahel õhtul hakkab sadama alles). Osad Kakadu rahvuspargi vaatamisväärsused pandi juba kinni, sest autoga ei saa enam läbi, sest vett on liiga palju. Meil siin ei ole veel väga aru saada, et midagi muutunud oleks, muru on veits rohkem, aga see on ka kõik.

Muud põnevat hetkel ei olegi. Kallistused kõigile!