neljapäev, detsember 09, 2010

Melbourne' reis - esimene osa

Kolmapäeva õhtul kell 4 istusime Jabirus bussi peale, et sellega Darwinisse sõita. Sõit kestis umbes 3 tundi ja on üsna igav. Umbes tund aega enne kohale jõudmist (just siis, kui kõht tühjaks minema hakkab), oli peatus Märgalade vaatluskohas (Window of Wetlands), kus me saime veini, juustu ja puuvilju süüa. Sellega oli suurem nälg kustutatud.

Darwinis oli esimeseks peatuseks McDonalds, sest ma pole seal niiiiiiiiiiiii kaua käinud. Peale selle käisime ColdRockis jäätist söömas ja niisama natuke linna peal. Kuna praegusel vihmahooajal on see suht inimtühi ja igav, otsustasime varem lennujaama minna.

Natuke ootamist ja saime teada, et meie lend,mis pidi väljuma 23.30, hilineb pisut. See pisut oli 2 tundi.
Melbourni jõudsime hommikul 7.45 (kohaliku aja järgi, meil on umbes 1,5 tundi ajavahe nendega), läksime kiirelt linna, sest mul oli 10.30 hambaarst ja ma ei teadnud kuhu ma minema pean. Viisime asjad hostelisse ära ja läksin oma hambaarsti juurde (hostelist välja minnes jäin muidu lifti kinni ka, aga see oli alla 10 minuti, et ei olnud midagi hullu).

Hambaarst oli eriti muhe mees (kreeklane), ajas juttu ja ravis mu hammast. Eriti lahe oli see, et ma nägin kõike mis ta mu hambaga tegi samal ajal enda nina all olevast telekast. 300 dollarit ja tund aega hiljem käisin oma mõnusalt tuima näo ja tervete hammastega juba linnas ringi.

Õhtupoole käisime erinevates fotopoodides, sest ma otsustasin, et teen endale sünnipäeva- ja jõulukingituse. Pärast paaritunnist poodlemist ja müüjate küsitlemist sai mu uueks fotokaks Nikon Coolpix L110. Praeguseks olen juba üle 700 pildi teinud ja hullult rahul olen! Kauba peale sain veel 200 tasuta piltide ilmutamist, kasutajakoolituse ja CameraHouse' VIP kaardi, millega saan igast allahindlusi nüüd sealt.

Õhtul käisime kinos ka. Vaatasime uut Harry Potteri filmi. Ma magasin enamuse ajast, sest öö lennukis ja lennujaamas ei olnud just eriti kosutava unega. Pärast kino läksime tagasi hostelisse, sest reedel algas meie Suure Ookeanitee (Great Ocean Road) reis.