esmaspäev, oktoober 06, 2008

Vahvlipidu ja veinikas

Eelmisel nädalal mõtlesime, et tahaks mingil viisil tähistada meie mööblivahetust (meie vanad suured lauad viidi minema ja asemele toodi väiksemad beežid). Selleks tuli kellelgi hea idee vahvlite kohta. Et keegi kodus enne 3 päeva mässama ei peaks, pidime küpsetama kontoris.

Raili ja Kristjan tõid siis hommikul kaasa vahvlirauad ja sel ajal kui me Railiga koosolekul olime, käisid poisid poes ja ostsid vajalikud toiduasjad.
Mingi aeg enne lõunat hakkasime küpsetama. Tegime 2 varianti: magusad ja mittemagusad.
Kõigepealt küpsetasime me Railiga mingi mitu tundi, siis kutsusime Liina ja lõpuks tegid poisid. Tunnistan ausalt, et vahvlite küpsetamisest on mul pikemaks ajaks täiesti siiber, aga nende söömisest mitte:P
Et selle mitmetunnise vaaritamise kompenseerisid igati magusad vahvlid jäätise ja kondenspiimaga:)

Ahjaa, soolaleivakingituse saime ka - Ingrid meisterdas imekauni sügisese siili, mis kaunistab nüüd meie ilusat tuba.

Pärast andsin Karinile ka mõned meie imehead vahvlid ja siis läksin trenni. Peale trenni käisin kiirelt poest läbi (sest Kessuka õigel sünnipäevapäeval ei saanud klubisse lilledega minna) ja läksin Kessuka juurde veinikale. Nati ootasin muidu Kristit ka, sest mul ei jäänud päris täpselt meelde, kus Kessukas elas, aga lõpuks jõudsime õnnelikult kohale:)
Võin öelda, et veini kõrvale on "Meeleheitel koduperenaised" üks väga lahe saade:D
Hiljem jõudsid poisid ka koju ja siis ma sain Kauri kartulikrõpsud ära süüa (sest mu kõht oli nii tühi sellest ilma lõunata vahvlipäevast!). Mingil ajal öösel võtsid Kristi ja Agur mu kaasa ja viisid ühikasse ära.