laupäev, mai 24, 2008

Minu uus lemmik (tugitooli)spordiala!

Hommikul (või noh... lõuna ajal, pärast seda kui ma peale varahommikuse bussi pealt saabumist just kenasti uinuma hakkasin) võtsid Heli ja Herlend mu kaasa ja läksime Anelema karjääri - toimus Anelema mäkketõus.

Tegelikult jäime me nati hiljaks ja kui kohale jõudsime, siis juba inimesed sõitsid. Esimest võistlejat nägime hästi kaugelt parklast. Tohutult lahe! Tuleb välja, et on olemas ala, mille juures ennast ei vigastata ja see on sellest hoolimata tõsiselt kaasahaarav vaatepilt:P Esimese sõidu nägemise hetkest olin kindlalt veendunud, et see ongi mu uus lemmikspordiala! :D

Loomulikult ronisime lähedamale (tuttavad näod olid leidnud ühe lähedal asuva hea vaatega künkakese) ja nautisime vaatepilti.

Reeglid olid tegelikult väga lihtsad: kui sinu kord on, sõidad oma rattaga mäkke nii kõrgele kui võimalik. Kui jõuad üle serva, arvestatakse aega, kui mitte, loetakse meetreid. Erinevatele ratastele on erinevad kategooriad ja ongi kõik. Eriauhinnad olid parimatele kukkujatele ka.

Ma ei teagi, mitu tundi me seda vaatasime, aga see oli ikka parim viis laupäeva veetmiseks. Kodukalt ja kohapealsetest juttudest sain teada, et tegelikult toimub selliseid üritusi ikka päris tihti. Loodetavasti jõuan veel sel suvel mõnda näha ja loodetavasti saan seda kunagi ise ka proovida:P

Comments

1 Comments:

arvas, et... Blogger Heli Künnapas

Tugitoolist on küll seda veidi raske jälgida. Pigem siis lemmik "paekivihunniku spordiala", kuna terve see päev sai kivihunniku otsas veedetud :-)

16/6/08 11:16 AM  

Postita kommentaar

<< Home