kolmapäev, september 19, 2007

Bussisõit ja kodu:)

Täna tulin üle ma-ei-tea-kui-pika aja nädala sees koju. Ma arvan, et sellest on umbes aasta, sest nädalasisesed asjad on väga tihedalt töökohustustega seotud....
Igatahes... käisin täna kenasti tööl, püüdsin lahendada igasuguseid probleeme. Kui juba enam-vähem sai, läksin trenni. Kuigi olen alles 2 korda algajates käinud ja muhvigi veel ei oska, pidin minema edasijõudnute omasse (sest reedel mind linnas ei ole ju ja algajate oma rohkem ei ole sel nädalal). Päris hirmutav oli... eriti sellepärast, et nad on natuke nooremad ja tohutult andekamad.

Ja siis püüdsin enne trenni seletada juhendajale, et ma alles uus ja eriti veel ei oska ja siis tuli välja, et tema ei annagi seekord seda tundi, hoopis minu päris treener annab ja siis oli nati piinlik... aga sellest ei ole midagi!:D Trenn ise oli lahe. Keeruline (eriti see spagaadiosa, mida ma ilmselt elusees oskama ei hakka), aga selle eest nii lahe, nii lahe:)

No vot... et sain trennist oma energilaengu kätte ja liikusin rahulikult ühika poole. Imelikult palju rahvast oli linna peal reede kohta - ja siis tuli jälle meelde, et on alles kolmapäev.

Pakkisin oma asjad kenasti kokku, jätsin Kädi ühikasse ja tulin... bussi peale! Sellest on niiiiiii ammu kui viimati öösel bussiga koju sõitsin. Ühikate juures oli mõnus sügisõhk. Pääskülas bussi oodates oli ka hea - mõnus rahulik õhtu ja suurepärane muusika mu mp3-mängijas...

Buss tuli ilusti õigel ajal ja sellega reisivad tädid olid tohutult sõbralikud. Tahtsin oma suure koti (mida mul tegelikult üldse olema ei oleks pidanud, sest see sisaldas musti riideid, mida olin otsustanud pesumajja viima hakata, aga mis pesumaja kehvade tööaegade (ainult kuni 19) või minu hilise Mustamäele jõudmise tõttu endiselt sinna viimata jäänud olid) alla panna, aga kui ukse lahti tegin, oli selle taga hoopis mootor või midagi... need tädid ka küsisid, et miks sinna panna ei saanud, seletasin, et see vale koht ja seal midagi muud hoopis:P. Võtsin siis koti bussi ja küsisin, et äkki saaks ta alla ära panna Bussijuht oli muhe ja sõbralik mees ja ütles, et vot jah, selle esimese ukse taha ei saagi kotte panna - pagasiruum hoopis tagapool, aga et jätku ma oma kott sinnasamasse tema juurde, nagunii vähe rahvast ja see ei jää ette. Nii tegingi:)

Sõita oli ka superhea - bussis oli hämar, taevas paistsid tähed ja muusika oli super. Peaaegu 2 tundi bussis kulusid üsna kiirelt ja olingi kodus. Siin on kodune, soe ja hea:)

Ahjaa, PALJU ÕNNE Kellyle sünnipäeva puhul!