kolmapäev, veebruar 14, 2007

Sõbrapäevast

Töö juures algas valentinipäev eile: Tanja tõi kõikidele püha puhul jäätist. See oli äärmiselt maitsev. Ka Voxi omade jaoks algas sõbrapäev eile: koori poisid tõid kõikidele tüdrukutele roosid. See oli tohutult armas:)

Täna hommikul kui tööle jõudsin, oli kohvinurgas laud kommidega kaetud. Kahjuks olin just söönud ja isegi Geisha kommid ei ahvatlenud... Päeva jooksul käisin sellegipoolest päris mitu korda maiustamas:)

Muidu oli vahvate inimeste meelespidamise päev suurepärane - tähtsamad inimesed pidasid mind meeles ja mina neid (õnneks on meil ju e-mailid, sms-id ja msn). Päevläbi oli selline tohutult pidulik õhkkond ja inimesed teineteise vastu kohe palju paremad (ma arvan, et see oli nende südametega kaetud trollide-busside pärast). Sõbrad on ikka super, eriti minu omad!

Kogu selle roosamanna sees oli kahjuks ka pisut negatiivset - pole just hea kuulda, et ma kellegi väärtuslikku aega raiskan ja millegi tegemist takistan...
Õnneks on mul olemas suurepärased sõbrad, kes õigetel hetkedel õigeid asju ütlevad. Aitäh:)