neljapäev, jaanuar 25, 2007

Vox Populi

Täna käisin jälle laulmas. Esimest korda pärast mandlite maha jätmist ja suvist laulupuhkust ja pärast neljakuust kooliaega, sest viimane semester oli mul ainult tööle ja koolile pühendatud. Kooriks on nüüd Hellase seltskonnast hoogu saanud Vox Populi.

Vox Populi koori ruumid on Peda uues hoones. Uued ja ilusad. Inimesed on osaliselt samad, aga minu jaoks oli palju ka uusi nägusid. Vastuvõtt oli äärmiselt soe ja sõbralik (vaatamata krõbedale ilmale õues) ning laulmine tekitab endiselt suurepärase enesetunde.

Uusi asju oli ka mu jaoks päris palju, ennekõike uued laulud, aga ka uus tehnika, mida ma esialgu veel päris omandada ei suutnud... Samas, selleks ma sinna läksingi ju:)


PS. Saladuskatte all võin avaldada, et koori koosseis sisaldab palju särasilmseid inimesi:)