pühapäev, veebruar 04, 2007

Lahe nädal:)

Esmaspäeval ei osanud arvatagi, et midagi head oodata on.

Teisipäeval käisime töökaaslase Janari tütart Krislinit vaatamas. Kohe peale tööd hakkasime kambakesi minema. Õnneks ta (nad) ei ela eriti kaugel. Mõnus oli töökaaslastega ka väljaspool Sõle maja kohtuda. Paari tunni pärast pidin lahkuma, sest teisipäeviti on ju Vox Populi proov. Kuna olin seal alles teist nädalat, ei tahtnud puududa ka. Algus oli lihtne: abivalmis Henry viis mu autoga paar peatust edasi, et saaksin kenasti trolli peale, sellega Balti jaama ja siis juba trammiga edasi kesklinna. Loomulikult ei sõida linnaliinid selle graafiku alusel, mis mulle sobiks ja nii jäin ikka kenasti proovi hiljaks. Kohale jõudes avastasin veel, et vaheosa uks, mille abis sai õigesse majaosasse, oli lukus... Käisin valvetädi käest üle küsimas. Tema väitis, et see on 9ni lahti. Läksin proovisin uuesti. Oligi:D
Siis aga selgus, et prooviruum oli lukus ja tuba pime... Mõtlesin, et järelikult lõppes seekord varem ära. Hiljem selgus, et teisipäeviti toimuvadki proovid teises ruumis:P
Järgmisel nädalal siis tean.

Kolmapäeval käisin jälle tööl, nagu tavaliselt. Päeva teisel poolel sain msnis ühe vana sõbraga üle pika aja kokku ja otsustasime õhtul kohvi jooma minna. Peale seda ruttasin massaaži ja siis kiirelt Nõmmele ujuma. Pärast ujumist hakkas mu raske tee ühikate poole... põhimõtteliselt oli asi nii, et ujulast tulema sain alles siis, kui oleks pidanud juba ühikas olema ja peale selle jäin kõikidest võimalikest sõiduvahenditest maha... Õnneks oli sõber väga mõistev ja õhtu tema ja kakao seltsis super. Aitäh!:)

Neljapäeval käisin Vox Populi proovis. Seekord õigel ajal ja õiges ruumis. Varsti saan oma noodid ka!

Reedel piinasin oma jutuvadaga terve tunni Silverit, sest tema oli see hea inimene, kes mu koju tõi/viis. Vanaema vaatasin ka üle:)

Laupäeval viisin oma pere Steffanisse sööma. Enne seda jõudsime Karini ja emaga pisut šopata ka:)
Steff oli lahe:D Kuigi lauda ja toite pidi kaua ootama ja meie teenindaja ei tundunud kõige nutikamate tütarlaste seltskonnast pärit olevat, oli õhtu super! Meie õdedega loomulikult ei suuda avalikus kohas eestlaste kombel "normaalsetena" käituda, aga see on tühiasi:P
Kõhud said kenasti täis ja sellega oli kodus katseaja lõpp tähistatud (sest vahuvein jäi paremaid aegu ootama...).
Õhtul vaatasime Eurovisiooni ka. Mina ei hääletanud, sest tulemus ei olnud minu jaoks eriti oluline. Sellegi poolest olen rahul, et täpselt see laul võitis. Palju õnne neile!

Täna jälle Silveri abiga Tallinnas tagasi... homme hommikul kell 8 vaja targematele onude juurde konsulteerima minna. Tuleb ilmselt põnev päev:)