pühapäev, veebruar 11, 2007

Koolituste nädal

Esmaspäeval käisin targa onu juures. Ta kutsus teise veel ja nende mõlema jutu abil saan nüüd tööd edasi teha:)

Teisipäev - Exceli koolitus.
Jäin jälle hiljaks. Õnneks vaid umbes 15 minutit. Alguses rääkisime igaüks mida me koolituselt ootame ja palju igapäevatöös Excelit kasutame. Päev oli vahva ja informatiivne. Palju oli asjade üle kordamist, aga üsna tihti tuli nii minu kui ka Kati huulilt üllatushüüdeid, kui koolitajaneiu mingeid trikke näitas (et kuidas mõnda igapäevast asja tohutult lihtsamalt teha). Õhtuks tundsin ennast äärmiselt targana.

Kolmapäev ja neljapäev - projektijuhtimise koolitus Arikos.
Taas algas päev koolitajale oma ootuste selgitamisega. Oot... ei, päev algas sooja teega sealses kohvitoas:) Pärast seda jutt ja teadmised. Enamus osalejaid olid osakonnajuhid, õnneks teadsin paljusid juba varem. Koolitaja oli Tiit Valm, suurepärane esineja. Koolitus erines tavalisest loengust nagu öö ja päev, sest saime palju gruppide kaupa arutada ja ka muidu oma arvamust välja öelda. Koolis seda pole minu mäletamist mööda eriti teha saanud...
Meelde jäi, peale suure koguse motivatsiooni ja teadmiste omandamise, ka lugematu arv kohvipause (ma vist tavalise tööpäeva jooksul ei käigi nii tihti teed joomas:p) ja lõunad kohvikus Novelle (no nende kohta ma kahjuks ühtegi head sõna öelda ei saa...).
Üldiselt olen ma vist lihtne koolitatav, sest taaskord olin ikka megarahul. Mõtlemisainet on nüüd rohkem.

Reedel jälle Silveriga kodu poole. Veidi aega veetsin vanaema juures.

Laupäeval piinlesin palavikus samal ajal kui teised Pärnus tudengite talvepäevi tähistasid. Sellest oli kahju:(

Pühapäeval linna tagasi. Seekord saime sõita väikese ringiga, kuna mingid lätlased ei oska oludele vastavat sõidukiirust valida (või siis oli nende eesmärk eestlaste rahvaarvu vähendada). Niisiis, tee peal oli avarii ja mõlemalt poolt ümbersõidud. Meie saime kenasti linna.