kolmapäev, jaanuar 24, 2007

Lõpuks ometi... talv!

Superilusa talveilma maksimaalse nautimise eesmärgil läksime esmaspäeval jalgsi uisutama. Tegelikult polegi see kaugel - pisut üle 4 kilomeetri. Koos pea tunniajase uisutamise ja edasi-tagasi käimisega läks umbes 3 tundi, aga asi ole seda väärt! Nii mõnus oli mööda linna ringi patseerida:D Mäed keset linna olid ka ikka superlahedad:p

Seekord me tegelt eriti uisutada ei viitsinud.. aga selle eest parandasime oluliselt oma tagurpidi sõitmise oskusi:)

Nüüd on see mõnus lumine ilm juba mitu päeva kestnud ja igal öösel tuleb muudkui juurde. Eile ka täiesti tuiskas ööläbi ja hommikul poole 8 ajal aknast välja vaadates on isegi autoteed valged (muidu on need pruunid ja inetud). Ilus. Paneb mõtlema, et peaks lumise ilma saapaid soetama minema... :D

Ja veel - kuna mul on nüüd katseaeg läbi, plaanin endale uut telefoni osta. Hetke lemmikuks on SonyEricssoni Z610i, mille eile õhtul avastasin. Sellel on olemas absoluutselt kõik, mida ma ühes telefonis näha tahaksin. Iseasi, kas selle musta värvi mudelit ka eestist saada on...
Samas... aega on selle kiire asjaga:)
Seni naudin oma talve!

Õige küll, kool ka. Täiesti märkamatult on mu üheksas (ja ühtlasi viimane) sess läbi saanud ja minu jaoks oli see taaskord edukas. Üks aine jäi küll tegemata, aga sellega oli nii, et poole sessi ajal tingimused muutusid ja õppejõud vahetus ning seetõttu peab nüüd temaga konkreetseid nõudmisi täpsustama ja semstri alguses asja ära tegema. Muidu olid hinded jälle neljad-viied. Prantsuse keel jäi tegemata, kuna mul polnud aega tundides käia...
Kokkuvõttes on mul nüüd kogu oma ülikooli ajaloo jooksul kõige kõrgem keskmine hinne - 4.15. Ise olen enda üle uhke ja loodan, et see viimane aine asja ära ei riku.
Veebruaris saab hakata lõputööga tegelema:)

Comments

3 Comments:

arvas, et... Anonymous Anonüümne

Eve, kui see saladus ei ole, kus sa uisutamas käisid?

24/1/07 10:39 AM  
arvas, et... Blogger Eve

Premias:$

Pole välistest platsidest peale Harju tänava livälja sel aastal veel kuulnud kahjuks...

24/1/07 12:33 PM  
arvas, et... Anonymous Anonüümne

Kas Nõmmel ei ole välist uisuplatsi avatud seal basseinide juures. Eelnevatel aastatel on olnud. Aga na võin ka eksida

25/1/07 11:26 AM  

Postita kommentaar

<< Home