neljapäev, jaanuar 18, 2007

Solaariumist...

Mõned päevad tagasi soetasin endale taaskord solaariumi kliendikaardi. Mitte et ma tohutult tumedanahaliseks hakata tahaksin, vaid seetõttu, et valget (loe: kas lumist või päikselist... või mõlemat) ilma lihtsalt ei ole ju:(
Tegelt teine hea põhjus on selles, et mu armas Sunpower kolis mustamäele ja mul on sinna ainult 5-minutit jalutamist:)

No vot. Ja õnneks oli asjast kasu ka, sest pärast seda kui olin ennast tohutult hästi lõhnava (puuviljalõhnalise, muide) päevituskreemiga katnud ja 10 minutit kuumade lampide all soojenedes muusikat kuulanud, oli enesetunne super! Hiljem ühika poole jalutades tekkis ikka rahuolev muie näole:)

Nüüdseks olen vaid 2 korda käinud, aga juba oleks nagu natuke pruunim. Enda arust...

Õige küll, selle kaldpindadega aparaadi proovisin ka ära ja tunnistan ausalt, et minu võlus see ära. Nüüdsest tahangi ainult selles käia, sest see on ikka supermugav.

Ja veel. Ei tasu unustada, et päevitamine (eriti solaariumis) kuivatab nahka ja selle ületarbimine pole hea. Sellegipoolest on soojendava valguse mõõdukas tarbimine igati tervitatav ja head tuju tekitav. Nüüd ma saan aru miks sealsed teenindajad alati nii rõõmsameelsed on:) Super!