teisipäev, detsember 19, 2006

Ujumas


Täna käisin üle ma-ei-tea-mitme-aasta jälle ujumas. Esimest korda elus oli kohaks Nõmme ujula. Õnneks tuli välja, et kõik selle kohaga seotud eelarvamused oli alusetud: vesi ei olnud jääkülm, inimesi ei olnud väga palju ja üldse oli üllatavalt hea:)

Ujusin oma 20 otsa ära, istusin veidi mullivannis ja pisut saunas ning tulingi ära. Kogu aeg tundus mulle, et aega oli tohutult vähe antud... Ja siis kui ma kaunis Nõmme pargi ühika pool jalutasin, tuli mul meelde, et 1 tunni asemel oleksin võinud seal olla 1,5 tundi! Ja mina veel imestasin, et miks mu käest lisaraha ei võetud kuigi aeg täis sai:D
Kuigi arvan, et ega ma seekord kauem polekski jõudnud seal sulistada, olen järgmisel korral kindlasti terve aja täis.

Comments

2 Comments:

arvas, et... Anonymous Anonüümne

mulle tuli kohe meelde meie reedesed kekatunnid :) nii lahe :))

Kuidas mu kallis Pätake ujuma õppis ja leiutas ujumisstiili, mis mulle siiani naeru suule toob :)

muide vahetevahel ka teistele seda Pätas-stiili ka teistele :)) Loodan, et Sa väga ei pahanda ;)

nii megga :)

lähme kunagi koos ujuma, siis saaksime vanu häid aegu meenutada :)

nõus???

4/1/07 8:23 PM  
arvas, et... Blogger Eve

:D
Hea, et sa mu tarkust levitad:d
Muide, ma harrastan seda stiili endiselt;)

Ja ujuma peame jah minema - polegi ammu näinud:)

7/1/07 5:37 PM  

Postita kommentaar

<< Home