kolmapäev, november 15, 2006

Minu uus koer

Eile õhtul hakkasin ühikast spordihoone poole minema. Välisukse juures lamas üks koer, kes minu tuleku peale kohe rõõmsalt püsti tõusis ja minuga kaasa tulema hakkas. Tuli kenasti aiast välja. Tuli kooli poole. Ütlesin talle:"Istu!" aga tema ei võtnud mind kuulda...

Kõndisime muudkui edasi - mina ees, koer järel. Kogu aeg umbes meeter vahet. Kui mina kuskile keerasin, tuli tema ka. Kui hakkasin kiiremini liikuma, lisas ka tema sammu. Vahepeal läks ta natuke kaugemale külje peale ja ma juba mõtlesin, et ta läheb oma koju ära, aga kui natukese aja pärast taha vaatasin, oli ta endiselt mu selja taga...

Kaelarihm oli tal kenasti kaelas ja tundus olevat hästi hoolitsetud ka, ainult sõna ei tahtnud kuulata. Lihtsalt jälitas mind.

Spordihoone juures läksin majja ja jätsin oma koera õue.

Tagasi tulles teda enam ei olnud. Kahju, ta hakkas mulle juba meeldima...