laupäev, november 18, 2006

Girls just wanna have fun;)

Helil tuli tahtmine pidutseda ja ta kutsus minu ka kaasa. Mõtlesin pisut, aga otsustasingi minna.

Õhtul kui lõpuks minek oli, viis ema mu siis kenasti bussi peale. Tähendab, see oli esialgne plaan. Tegelikult mingit bussi ei tulnud ja siis kujuneski nii, et ema viis mu linna peole:D Kui see sulle naljakas ei tundu, siis võin vihjeks öelda, et sellist olukorda pole umbes 5-7 aasta jooksul ette tulnud, et vanemad mind peole viinud oleks. Minul oli hea meel:)
Halb oli ainult see, et mingi jobu ei osanud tagasiteel oma sõidurada kasutada ja ehmatas emat ja Suzukest, aga õnneks midagi ei juhtunud ja nad said kenasti koju:)

Kohaks valisime Mirage ja peoks kujunes olude sunnil (loe: kogemata) Letipidu. Jõudsime sinna umbes 12 ajal ja minu jaoks oli päris suur üllatus, et koht nii tühi oli. Läsime siis hoopis teisele poole ja võtsime virgutuseks Starterit (vähemalt mina:d). Mõne aja pärast jõudis ka Karin oma sõbrannadega kohale ja siis läksime tantsima. Selleks ajaks oli tantsuplats rahvast täis ja ruumi tekitamiseks tuli pisut kavalust kasutada;) Muusikavalik oli enamasti hea ja tantsisime seni kuni jõudsime.

Ühel hetkel tekkisid lavale kelmikad tantsutüdrukud. Kõigepealt näitasid nad pisut oma tantsuoskusi ja siis hakkasid jooke jagama. Vahelduse mõttes korjasid nad meeste särke ja jagasid jäätükke (hiljem lihtsalt vett).

Tantsisime seni kuni jalad kandsid ja siis kutsusime Timo endale järgi. Kodusemate magamistingimuste nimel sõitsime Kariniga kohe öösel koju. Emotsioonid on ülihead ja loodame, et sellest kolme-linna-pidutsemise plaanist saab asja:P