pühapäev, november 19, 2006

Ärge lõhkuge mu tasse!

Ma ei saa vist mitte kunagi lubada endale sellist luksust, et mul oleks lemmiktass. Alati leidub mõni "vahva" toanaaber, kes suudab selle kõigi teiste hulgast üles leida ja väikesteks tükkideks purustada.

Vähe närvi ajab juba!

Siiani olen ilma jäänud sellistest tavalisemates tassidest, mis lihtsalt lahedad välja näevad ja on näiteks umbes aasta mu käes olla jõudnud, aga seekord jõudsid mu toakaaslased ülima lemmikuni: tähtkuju märgiga tass, mis oli seest must ja väljast valge. Kingitus mu ristiemalt, kui ma ei eksi.

Nüüd olen siis omaette kuri siin, sest kedagi teist pole. Kui nad kohale jõuavad, siis hakkan õiendama.

Comments

2 Comments:

arvas, et... Blogger Heli Künnapas

Heh, ja nii kaua kui kedagi pole saab alati helistada Helile ja KURJUSTADA teiste kurjustamist, kuna kellegi peale pole kurjustada :D

... tegelikult küll helistasin vist hoopis mina sulle ...

21/11/06 1:04 PM  
arvas, et... Blogger Karin

Aga Karinile sai igatahes helistada, et muudkui kurjustada ja kurjustada. Või mis ma ikka ilustan, et õiendada ja õiendada. :)

21/11/06 4:35 PM  

Postita kommentaar

<< Home