teisipäev, november 14, 2006

Nii hea...

Pühapäeva õhtul käisin jälle Jürgeni juures tähtede tantsimist vaatamas. Läks täpselt nii nagu ma ootasin ja Riisalu langes välja. Mitte et ma seda tahtnud oleks (ma isegi hääletasin ta poolt!), aga sel korral olid teised paremad. Nüüd veel 3 paari alles... Hea meel on selle üle, et Eestis on selle saate näol olemas esimene tõesti suurepärane saade. Ainult kiidaks!

Tööst niipalju, et nüüdseks olen juba midagi teha ka jõudnud ja täna vaatasime tarkade meeste-naistega viimast korda üle esimese minu valmistatud (OK, tegelt vaatasin ma selle ainult üle ja tegin vajalikud muudatused) dokumendi. See läks väga kergelt:)

Peale tööd käisin mingi Skype-venna audiokodeerimise-teemalist loengut kuulamas. Eriti uusi asju ei olnud, aga vanade teadmiste meelde tuletamiseks oli hea küll.
Üle pika aja olid peaaegu kõik "meie omad" kohal ja nii hea oli nendega jutu ajada. Nagu vanasti:)

Pärast loengut käisin stretchingu (e.k. venitamine) trennis. See oli pisut sarnane joogaga ja pisut pilatesega, aga samas täiesti erinev. Tunnike venitamist möödus kohe eriti kiirelt (kui lõpetama hakkasime oli mul hämming, et miks tund ainult 30 kestab. Õnneks olin vait.). Pärast trenni saun ja rahulik jalutuskäik männimetsa all...

Ja veel.. aitäh Jürgenile selle eest, et ta on täpselt selline nagu ta on. Nii hea... :)