teisipäev, detsember 12, 2006

Koolist ja aeroobikast

2 nädalat enne semestri lõppu hakkab hea usk vaikselt tagasi tulema: ühe aine sain juba arvestatud ning tänase seisuga tuleb jaanuaris teha 1 eksam ja 2 essee kaitsmist. Ja siis veel see õnnetu MATLABi programm, millest ma mitte midagi aru ei saa:(

Aga üldiset tundub asi täitsa viisakas.

Täna käisin esimest korda shapingu trennis. Külvasin kohe segadust, nõudes kuupileti eest tšekki. Tädi lubas mul trenni minna ja et pärast siis kirjutab mulle tšeki ka, kuna tapolevat seda elusees teinud.
Trenni alguses mõtles treener, et ärme täna shapingut tee ja siis tuli hoopis mingi imelik salsa-samba-flamenco-jms. tantsutrenn. Koos treeneriga oli meid kokku 5 ja see on päris kindlasti kõige väiksema rahvaarvuga aeroobika kus ma käinud olen:) Päris "huvitav" oli. Nüüd käin siis kenasti oma 10 korda ära ja siis vaatame edasi:)