pühapäev, juuli 13, 2008

Laitse ralli

Sel nädalavahetusel sõitsime Laitsesse, sest seal toimus ralli – laupäeval noorte oma, pühapäeval sprint.
Igatahes… mina olin jälle stardis, aga seekord ei olnud vaja ajasilte kaugele viia, sellepärast oli ülesandeks hoopis, et autod õigesti stardijoonele tuleks (sellepärast ka, et teine variant oli aegade kirjutamine ja mu käekiri ei ole eriti ilus…:P). See oli nii lahe, sest ma enne ei teadnud, et nad ei pea millimeetripealt õigesti sõitma ja siis näitasin neile, palju puudu on ja siis osad hakkasid naerma ja see oli nii naljakas:D
Rada ise oli selles mõttes hea, et seal nägime poolt katset ilusti. Hästi lahe oli – esimese ringiga sõitsid nad silla pealt üle, teisega alt ja vahepeal oli hullult käänuline. Korra sõitsime esimese poole enne algust vaikselt läbi ka. Nüüd ma saan aru, miks kaardilugejatel paha hakkab:D

4 katset meie juures olid ühesugused, vahepeal sõitsid nad metsas ka ja siis enne viimast katset kolisime ringi – start ja finiš läksid samasse kohta ja 2 autot hakkasid korraga sõitma ja ajamõõtmiseks oli eraldi aparaat (mitte masin ise ei mõõtnud). Sellist sõitu oli veel huvitavam vaadata, sest nüüd sai võrrelda kumb eespool on ja sellepärast ka, et nad sõitsid meie juurest täiskiirusel mööda. See oli nii lahe.
Ja starti ootavate autode rivi oli ka äge. Selle pilt on allpool olemas:)

Aa, ja lemmikvõistlejad leidsin endale ka – Arendi ja tema kaardilugeja (tema nime ma ei teagi, sest auto peal seda ei olnud…). Nad olid nii lahedad: siis kui starti tulid, siis kaugelt juba naersid ja näitasid juba ise palju puudu on ja üldse olid kogu aeg heas tujus. Raudselt kõige lõbusamad võistlejad:D

Õhtul pandi asjad kokku, et järgmisel hommikul uuesti alustada.

Pühapäeval sõitsid kõik kahekaupa, aga tagurpidi (selles mõttes, et kui eelmisel päeval tegid vastupäeva ringe, siis seekord päripäeva). Igaüks sõitis 3 korda. Mina vaatasin jälle, et nad õigest kohast stardiks (kuigi tuletõrjeauto vahepeal mu õige koha ristikese vahepeal ära pesi:D). Seekord sõitsid veoautod ja Žigulid ja BMWd ka. Üks auto sõitis kurvis kahe ratta peal ja üks sõitis vastu piiret ja üks keeras auto üle katuse. Enamus sõitsid lihtsalt võidu ja mingil kummalisel kombel „minu omad“ (ehk siis need, kelle ees mina stardis seisin) pidevalt kaotasid, aga sellest ei olnud hullu, sest kui nad võitsid, siis pikema maaga:D

Seekord vaatasime autasustamise ka ära. Minu lemmikud esimese 3 hulka ei saanud, aga sellest pole midagi. Järgmisel korral:)

Õhtul oli tunda, kuidas päike päeval mõjunud on ja kui tolmune tegevus raja ääres seismine tegelikult oli ja peaks mainima, et peale 2-päevast vaatamist on uni kohe eriti hea:D
Pätsatud aadressilt http://www.villuclub.ee/eintz/album/thumbnails.php?album=78&page=1. Sellel lehel on palju rallipilte;)

Siin ongi starti ootavad autod. Tõsiselt lahe vaatepilt!

Comments

3 Comments:

arvas, et... Blogger Unknown

Tere,
einoh võib öelda, et olid ka üks lõbusamaid kohtunike kah.Alati oli hea tuju kui laitse katse starti tulime kuna olid meil kohta näitamas.
Tervitustega,
Simmo Arendi

simmoarendi@hotmail.cm

22/8/08 4:49 PM  
arvas, et... Anonymous Anonüümne

Pätsatud aadressilt...

Tegelt ei olegi nii väga pätsatud, kasutada võivad kõik, piisab kui "allikas" või autor ära märkida.
Ega ma ainult endale ei pildistanud :)

27/8/08 10:56 AM  
arvas, et... Blogger Eve

Simmole: tunne oli vastastikkune - teie joonele panemine tegi tuju veel paremaks:P

Eintzile: Pätsatud sellepärast, et ma ei küsinud, vaid panin kohe pildi üles. Aga hea teada, et nii võibki teha;)

1/9/08 11:22 PM  

Postita kommentaar

<< Home