reede, juuli 11, 2008

Juuli algus

Sel aastal võtsin elus esimest korda plaani sellise toreda ürituse nagu Õllesummer! Peale tööd käisin veel piletit ostmas ja pisut enne Terminaatori esinemise algust jõudsingi kohale. Eve ja Aimar olid juba seal. Õnneks meeldib Evele (ja ma ei räägi endast, vaid ikka teisest Evest:D) Termikas sama palju kui mulle ja siis käisime seal koos hüppamas. Piisavalt kaugel muidugi, et ikka esinejaid ka näeks.

Vahepeal vaatasime üle, kuidas tehakse stripp-aeroobikat, kuidas tantsivad Danceacti tüdrukud, milliseid laule laulab Sõpruse Puiestee ja milliseid Karavan. Lõpuks jäime Smilersit kuulama. Õnneks leidsin Erkki ka üles (või tema leidis minu*-)) ja kui Eve-Aimar ära läksid, sain Smilersit edasi nautida:)
See oli seesama kontsert, kus keegi kiivriga vehkles, et pisut enne õiget lõppu sai lõbu läbi. Siis läksime vaatasime veel natuke Karavani, käisime Erkki onudega juttu ajamas ja siis bussi peale. Õlleka ajal oli see hea asi, et sõitsid ööbussid ja mingid iirlased (olid vist? või inglased?) ajasid päris naljakat juttu:D

Reedel tulin bussiga koju. Idee poolest. Tegelikult oli nii, et jõudsin ilusti Pääskülla (enne õiget aega, muideks!) ja ootasin. Teised ootasid ka. Ja siis tuli buss ja mees ütles, et võtab peale ainult 3 inimest, sest rohkem kohti pole. Ma ei olnud nende 3 hulgas, aga õnneks küsis üks noormees kohe bussijuhilt, et kas Märjamaalt saaks juba peale (et kas selleks ajaks on ruumi tekkinud) ja mees ütles, et saab. Mul tekkis sellega kohe lootusekiir ja uurisin kutilt, et millega ta sinna Märjamaale läheb ja kas ma saan ka sellega tulla. Kuna ta veel ise ka kindlalt ei teadnud, kas teda sinna toonud autojuhil aega ja viitsimist nii kaugele sõita on, läksin temaga koos uurima. 1 poiss tuli veel - tema tahtis Kernusse ja see oli talle ka viimane buss. Igatahes, selle esimese kuti tuttav oli nõus meid ära viima. Poole tee peal hakkas kutt ise sõitma, sest talle tundus, et muidu oli liiga aeglane:P
Märjamaale jõudsime üsna täpselt - kui meie piletid ostetud saime, läkski sõit edasi. Istusin koos värske tuttavaga esireas ja veendusin jälle kui väike on Eesti - tuli välja, et meil on ühised tuttavad ja ta on mind varem näinud ka:D Aa, ja avastasin, et aeg-ajalt on huvitav täiesti teistsugust elu elavate inimestega rääkida:)

Laupäeval olin üksinda kodus. Tegin ajas igast nokitsemise asju ja nautisin lihtsalt olemist. Tohutult mõnus vaheldus oli:)

Neljapäeval oli meie teine iganädalane õhtu sõpradega - seekord bowling Toolboxis. Üllatus-üllatus, ma ei ole selles just kõige parem, aga vähemalt on mu oskused mõlema käega üsna võrdsed:D
Ja märkus iseendale - 3 tundi bowlingut on liiga palju! Selleks ajaks on käsi ikka tõsiselt väsinud. Järgmisel korral teeme 2h:)

Reedel käisime Erkkiga "Hancocki" vaatamas. Ma ootasin mingit eriti karmi märulifilmi, aga tegelikult oli see rohkem selline nunnu kangelasfilm. Soovitan:)