reede, märts 16, 2007

Töönädal

Esmaspäeval käisin peale tööd haiglas Timot vaatamas. Ausalt öeldes on Pelgulinna haiglas teda oluliselt lihtsam külastada kui Vahipatis, sest see maja on mu töökoha kõrvalmajas. Viisin talle ristsõnu.

Pärast läksin KalevSPA-sse pilatese trenni.
Selles kohas on kõik uksed elektrooniliselt avatavad ja kuna tehnika mu parim sõber ei ole, otsustas ta ka sel korral mu proovile panna. Asi oli nimelt selles, et mu käepael ei avanud aeroobikasaali viiva koridori ust. Õnneks leidsin ühe abivalmis koristaja, kes mu jutust küll midagi aru ei sanud (v.a. sõna aeroobika, ilmselt), aga tuli sellegipoolest minuga kaasa ja lasi mu sellest kiuslikust uksest läbi. Seal trepi peal palus koristaja ühelt noormehelt, et ta tõlgiks tädile mis mu mure on. Enne, kui seda teha jõudsime, tuli appi üks tore naisterahvas, kes ütles et ta on varem seal pilatese trennis käinud ja teab kus see toimub. Läksin temaga kaasa, koristaja läks oma teed. Kui jõudsime õige ukse juurde, palus ta mu trennikaarti ja tuli välja, et tema oligi treener:D Lahe.
Trenn ise oli hea. Väga hea. Kõvasti raskem kui ma ootasin, aga sellegipoolest parim kus ma käinud olen.

Teisipäeval käisin peale tööd jälle Timot külastamas ja pärast seda kooris.

Kolmapäeval käisin tuutorite koosolekul ja see oli täiesti huvitav. Seda osaliselt ka tänu Madisele. Kasulikku infot sain ka ja varsti tuleb veel üks koosolek. Tuutorlus hakkab tõsisemat jumet võtma:)

Neljapäeva pühendasin kooliasjadele, sest need on viimasel ajal üsna kõvasti kohusetundele koputama hakanud. Veetsin paar tundi raamatukogus MATLABi uurides. Targemaks eriti ei saanud, niiet sellekohane abi on endiselt teretulnud.

Pärast ühikas koristasin ka pisut, sest liigutamine oli juba peaaegu valutu. Uue pilatese aja panin ka kinni, sest nüüd tean, et üle kolme päeva taastumisele ei lähe. Positiivne:)

Ja hambaarsti aja panin kinni, sinna lähen reedel, 13. aprillil.

Comments

1 Comments:

arvas, et... Blogger Unknown

//Ja hambaarsti aja panin kinni, sinna lähen reedel, 13. aprillil.//

Eve, mina ei julgeks sel kurjakuulutaval päeval hambaarsti juurde minna. Ma tean ühte juhtumit mil üks mees läks 13. reedel hambaarsti juurde ja kõigepealt tõmbas arst tal vale hamba välja, siis puuris valet hammast, murdis kogemata terve hamba, puuris kogemata igemesse ja üleüldse puur oli hasti nüri:)

20/3/07 5:41 PM  

Postita kommentaar

<< Home