esmaspäev, veebruar 26, 2007

Esmaspäevast

Tööle jõudsin varem kui tavaliselt (kuigi magama läksin hiljem). Kohe hommikul vara oli koosolek, siis väike paus ja uus koosolek, veel väike puhkus ja siis... üllatus-üllatus -> uus koosolek:D

Ei, tegelt oli lahe. Mulle siiani koosolekud väga meeldivad, sest enamasti on neist tohutult palju kasu. Siis kui koosolekud läbi said, ajasin muid asju ja tööpäev lõppes ootamatult ruttu.

Pärast seda läksin linna, kõigepealt saapapoodi, sest eilse maanteel müttamisega olid mu kontsaplekid täiesti ära kulunud ja selleks, et vanu saapaid mitte lõhkuda, vajasin uusi. Ostsingi. Seekord vahelduse mõttes jälle madalad. Homme viin vanad saapad parandusse, seni käin oma uute nunnude pruunide saabastega.

Siis käisin Kaupsis (ehk Virus), täiendasin oma juuksehooldusvahendite arsenali, külastasin muhedat kellasseppa, kes pani mu kella jälle tööle ja teatas rõõmsalt, et see ei saanudki õiget aega näidata, sest eelmisest patarei vahetusest on 2 aastat möödas:D

Pärast tulin ühikasse ja sain teada, et see õppejõud, kes USAst meile tuli ja kellele ma ühe aine võlgu olen, suri eelmisel esmaspäeval... Maailm on kummaline...

Comments

1 Comments:

arvas, et... Blogger Karin

TÄIDA BLOGI!!!

12/3/07 4:50 PM  

Postita kommentaar

<< Home