pühapäev, märts 11, 2007

Heli juubel-sünnipäev

Mina jõudsin Heli juurde reedel umbes 21-ks. Tegime pisut süüa ja võtsime külalised vastu. Istusime paar tundi, sõime-jõime ja siis otsustasime klubitama minna.

Teised ideest eriti vaimustunud ei olnud, sellepärast läksime ainult õdedega. Moosi võtsime ka kaasa, aga see jäi Ramusele ja Helenile:)


Alguses tahtsime Bravosse minna, aga kuna sealne vastuvõtusüsteem meile ei sobinud, läksime Mirage'sse. Olgem ausad, sealne pidu oli jama. Otsustasime uuesti Bravot külastada, sest see oli ikkagi meie esialgne plaan. Mirage'st tuli meiega kaasa üks tore noormees, kes tahtis meile Bravo piletid välja teha. Me lubasime:)


Sees pidutsesime nii kuidas jaksasime, sest muusika oli super! Loomulikult ei saa üle ega ümber minu õhtu tähtsündmusest - esimest korda elus nägin päris kaklust, kus inimesed üksteise peale tõsiselt kurjad olid! Ja seda nii lähedalt ja nii ohutust kohast (posti tagant:p) ja kaklejad olid päris suured mehed. Nii lahe oli! Mitte et mul midagi nende vastu oleks olnud (ma isegi ei tundnud neid!), lihtsalt kui 2 täiskasvanud meest on piisavalt lollid, et üksteist peksma hakata, naudin ma tsirkust:)

Kaklusest veel niipalju, et see oli täiesti arendatud asi: 2-st kaklejast sai 4 ja neljast 6, kuigi viimased lisandujad olid turvamehed:D

2 sekundit peale tüli lõppu oli plats jälle tantsivat rahvast täis, nagu polekski midagi juhtunud. Vahva.


Siis, kui me enam tantsida ei jõudnud, läksime tagasi Heli juurde. Tähendab, hakkasime minema. Taksosid ei olnud (helistades sain küsimusele "kas taksosid on?" vastuseks:"ei ole" ja "aga kas teate, millal mõni vabaneb" "ei oska öelda", huumoriga telefonitädi :D), jalad valutasid, läksime Hotelli ette. Lühikese aja pärast saabus sinna takso firmast, kuhu just helistanud olin. Onu oli vaba ja viis meid meie poolt valitud hinna eestkohale. Lahe mees:D


Meile omaselt jutustasime kohale jõudes tükk aega õhtu sündmustest ja varahommikul saime magama.


Hommikune plaan nägi ette ärkamise kell 8, et 9ks ujuma minna. See ei õnnestunud.


Siis saatsin Karinile (kes magas teisel pool Heli) sõnumi, et ta autost tordi ära tooks, sest ma ei teadnud kus korteri võtmed on. Karin tegi mulle enam-vähem viipekeeles võtmete asukoha selgeks ja läksin ise.


Mõni aeg hiljem läksime 25 küünlaga ehitud roosa šefiiritordiga Helit äratama. Meil õnnestus ta üsna sügavast unest äratada ja soovimisega läks tal kiireks, sest tort võttis juba vaikselt tuld:D


11-ajal läksin Tartu ülikooli sotsioloogi (vms.) tudengi Marisega kokku saama. Tema kirjutab uurimustööd erinevate ülikoolide magistrantide kohta, mina aitasin teda natuke, rääkides TTÜ elust-olust. Tore tüdruk oli, edu talle töö valmimisel.


Pärastlõunal pidasime veel Heli sünnat, nüüd juba sugulastega. Meil oli hästi teemakohane ja läbimõeldud kingitus, äsja trükist tulnud;)


Palju õnne juubeli puhul, kallis sõsarake!


Ja etteruttavalt sooviks Kerstile ja Koidule ka edu ja õnne!


PS. Sünnipäevast kirjutasid Heli ja Karin ka.

Comments

1 Comments:

arvas, et... Blogger Heli Künnapas

Tänud-tänud!
No ja nii trükisooja kingitust pole ma jah tükk aega saanud :D

19/3/07 10:15 AM  

Postita kommentaar

<< Home