esmaspäev, september 18, 2006

Kõik on uus septembrikuus...

Täna oli minu esimene tööpäev Elioni töötajana. Esimese asjana ajasime paberid korda ja siis viidi mind alles tööruumidesse. Inimesed olid hästi sõbralikud ja toredad ja tuttavaid oli ka õnneks päris mitu:)

Päev tundus hästi lühike, aga tõsiselt informatiivne. Olgu veel ausalt üles tunnistatud, et suutsin 2 korda maja peal üksi liikudes segadusse sattuda...

Õhtul käisin juuksuris ja veetsin seal paar tundi mõnusalt aega. Nüüd on värv värskem;)

Lõpuks jõudsin ühikasse ja varsti saabus ka minu uus toanaaber - Yuliya. Ta on pärit Valgevenest, aga käib TTÜs ja õpib majandust. Minu õnneks räägib ta eesti keelt, on ta hästi lahe inimene ja sõbralik ka:)

Ahjaa, Elioni tass on mul nüüd ka. Niipalju siis uutest asjadest.

Comments

3 Comments:

arvas, et... Anonymous Anonüümne

Loodetavasti pole sa oma töökohavalikut kahetsenud! Edu!

30/9/06 8:55 PM  
arvas, et... Blogger Eve

Iga päevaga veendun üha enam õiges valikus. Õnneks. Aitäh!:)

Aga ise? Oma valikuga rahul?

2/10/06 8:32 PM  
arvas, et... Anonymous Anonüümne

Jaa, mul on hea meel, et töötan nüüd seal kus ma töötan! :)

11/10/06 6:53 PM  

Postita kommentaar

<< Home