esmaspäev, mai 22, 2006

Nõmme kevadfolk

Sel aastal toimus esimest korda Nõmme kevadfolk. Luureandmete põhjal oli see tegelikult Nõmme kevadpäevade osa. Folgi osa kestis 2 päeva:laupäev ja pühapäev. Mina läksin pühapäeval.

Plaanisin minna kella 20.00ks Tuulelõõtsutajaid kuulama. Selleks hakkasin ühika juurest pisut peale kaheksat minema. Vaatasin enne veel mitu korda kaarti ka, sest kuigi olen Glehni lossis (kontsert toimus lossipargis) päris mitu korda käinud, on teekond sinna endiselt minu jaoks paras mõistatus... Asi oli raskem kui ma arvasin: minu eelduste kohaselt oleks pidanud trepist üles jõudes mulle vastu vaatama Glehni loss, aga kummalisel kombel seda polnud seal. Kavalalt hakkasin siis paremale minema ja pärast pikka (ma ütlen väga pikka) teekonda selles suunas, hakkas kostma muusika. Lisasin tempot, sest kell oli juba 20.45. Kartsin, et olen kogu selle maa maha käinud selleks, et näha Tuulekaid ütlemas: "See oligi kõik!". Õnneks siiski nii ei juhtunud: jõudsin ikka päris mitu laulu ära vaadata:D

Kuna ma pole kade inimene, lasin Karinil ja Helil ka läbi telefoni poiste esinemist kuulata. Tundus, et ka neile meeldis:)

Pärast Tuulekaid vaatasin ka pisut Tulli Lum'i esinemist (sest ma olen nendest kuulnud, aga oma silmaga polnud seni veel näinud).

Hästi lahe kogu asja juures oli veel see, et kuigi läksin sinna üksi, nägin kohapeal vanu sõpru ja isegi Etno 2005 osalisi. Plaanitud mõnest minutist sai märkamatult mõni tund...
Mul on hea meel, et otsustasin poodi minemise asemel Nõmme Folgile minna. Järgmisel aastal jälle:)