neljapäev, jaanuar 05, 2006

Digitaalne spektraalanalüüs- eksam

Neljapäeva hommikul oli spektraalanalüüsi eksam. Kaasa võis võtta ühe A4-suuruse lehe, millele võis käsikirjas peale kirjutada ükskõik mida. Peaasi, et see sind eksamil aitaks:D

Hakkasin varem valmistume, nagu sellel sessil kombeks on saanud. Ööl vastu kolmapäeva lõpetasin "spikri" kirjutamise. Sellega oligi põhimõtteliselt asi õpitud, sest eksam oli kirjalik.

Neljapäeval panin äratuse 1,5 tundi enne eksami algust, et saaks varem kohale minna ja võibolla isegi oma üllitatud spikrist koopia teha. Äratuse ajaks sai 8.30.

Telefon äratas. Lükkasin ta kinni, sest teadsin, et teine äratus oli 8.35.

Teine äratus. Tõusin üles, hakkasin riidesse panema. Väike kahtlus puges sisse, kui päevikut uurides selgus, et eksami kellaaega ei olegi mul kirja pandud. Helistasin kohe Merlile, kartmata teda üles äratada. Huvitav- huvitav, mida Merli mulle ütles?
Loomulikult seda, et eksam hakkab kell 9 ja et ma jooksuga kooli tuleks.

Õnneks olin peaaegu valmis ja aega ole veel 10 minutit. Kontrollisin üle, et spikker kaasas oleks ja panin jooksu (see tähendab siis, et hakkasin jalutama nii kiiresti kui jalad võtsid).

Kui Eve eksamiruumi ukse taha jõudis, olid teised juba sisse läinud...
Sisse läksin ka mina ja oma imestuseks sai kell just siis 9:D

Sain töö kenasti valmis. Ise olin ülirahul. Kell 12 sain teada hinde. See oli 3.

Piisab vist sellest, kui ütlen, et olin ikka väga pettunud (ja see on nüüd väga leebelt öeldud, sest need sõnad, mida ma tegelikult kasutasin selle tulemuse iseloomustamiseks, ei kannata trükimusta... )

Nüüd loobusin õppimisest, sest nagu näha, tulemusi see ei anna!

Comments

1 Comments:

arvas, et... Anonymous carmen

halb spikker lihtsalt!
:D

18/1/11 4:23 PM  

Postita kommentaar

<< Home