laupäev, detsember 17, 2005

Päev pärast pidu ehk üks suur õppimine

Järgmisel hommikul ärkasin 8.30 (varem lihtsalt ei suutnud), et hakata tegema oma Infohankesüsteemide kodutööd (seda sama, mis ennegi). Kuni 14.00-ni tegin seda ühikas, siis läksin kooli ja küsisin Kellylt tarka nõu mõndade (loe: kõigi) ülesannete kohta.

Pisut enne kella kuut läksin IV korpusesse endale tööst koopiat tegema (et saaks üle vaadata ja vajadusel midagi parandada), aga OTSELOOMULIKULT võttis koopiamasin mu kaardilt kõik raha ära, lasi originaalid masinast läbi ja ... ei andnud mulle mitteühtegi koopiat! Ma isegi ei imesta enam selliste "tehnikaimede" trikkide peale. Läksin siis sama targalt üles tagasi, lõin töö klambritega kokku ja lükkasin õppejõu ukse alt sisse.

Kuna ühes ülesandes oli tohutult palju arvutusi, ei jõudnud ma seda koolis valmis. Õhtul kuuest läksin tagasi ühikasse ja jätkasin arvutamist. Kell 23.00 sain selle asja lõpuks ometi valmis ja puhtalt ümber kirjutatud. Mulle see sess eriti ei meeldi, sest mitte kunagi varem pole ma ühte ainet 14,5 tundi järjest õppinud, isegi süüa ei jõudnud!

Ja selle nõmeda töö pärast ei saanud ma reedel koju ja pean nüüd laupäeva hommikul minema...