reede, detsember 23, 2005

Sessi esimene nädal

Nüüd on siis möödas magistriõppe esimese sessi esimene nädal. Üldiselt võiks sellele anda positiivse hinnangu, sest kui ühel nädalal teha 3 eksamit, neist 2 samal päeval ja samal kellaajal, on hinnetena kolmed (ehk "head") ikkagi tubli tulemus.

Selleks, et õppimine liiga ära ei väsitaks, pidasime Ranteloni tööka kollektiiviga kolmapäeval Hiiu Õlletoas maha ka selle aasta jõulupeo. Oli palju mänge (mille tulemusena teame nüüd kõik, et Kelly ei oska valetada) , kingitusi ja üllatusi.
Aeg läks seal kohe eriti kiiresti ja selle asemel, et kell 21 ühikasse õppima minna, jõudsin sinna alles pisut enne ühtteist.

Usin nagu ma olen hakkasin pärast Marisega pläkutamist ja ilutulestiku vaatamist (mida korraldasid kontvõõrad peaaegu meie akna all, nii et meil olid parimad kohad) kohe õppima Sideteooria eksamiks. Ja nii ma siis õppisin ja õppisin... kuni kella 3.30ni. Siis läksin magama, et järgmisel päeval (oops, samal päeval..) kell 10.00 eksamil olla.

Vastama minejate seas olin ma viimane (umbes kella 12 ajal) ja tuli välja, et öösel õpitu oli ajaraiskamine, sest vaja oli ainult neid teadmisi, mida ukse taga teistelt kuulsin. Hindeks sain 3 (ülla-ülla, see ongi maksimumhinne, kui materjaliga eksamile minna. samas ei tasu unustada, et materjali oli u.200 lehekülge). Ise olen peaaegu et rahul.

Pärast eksamit läksin Miat ja Erikut hoidma. Tegime neljakesi kuuseehteid ja piparkooke. Väike nõuanne: 2-ja5-aastane laps+ guaššvärvid=värviline tuba:D Mia ja Ly (või siis vastupidi) läksid õhtul peole ja mina Erikuga jäin piparkooke kaunistama. Pärast seda, kui piparkoogid värviliseks saime, hakkasime vaatama "No oota sa!" multikaid (originaalis oleks see vist "Nu pogadi!"). Eesti keeles, muuseas! Väga lahe oli. Loomulikult olin mina hunt ja Erik jänes:D

Ja siis tuli Aare koju ja viis minu ühikasse.

Reedel käisin veel niipalju tööl, et sain oma ammualustatud "varude kausta" valmis. Tead küll, vana aasta võlad...