neljapäev, detsember 08, 2005

Inglise keele eksam- grand finale

Täna toimus siis see kauaoodatud inglise keele eksam. Hommikul ärkasin ärevalt pisut varem, et ikka õigeks ajaks jõuda, sest esimene asi oli kuulamisülesanne ja seda hilinejatele üle ei korrata...

Jõudsingi õigeks ajaks. Ainult mu märkmed, mis olin eelmisel õhtul kaasavõtmiseks üles kirjutanud, jäid ühikasse... Selle asemel võtsin kaasa käekella, mida olin jõudnud hommikul juba 2 korda õigeks panna (tal vist patareiga mingid probleemid..).

Esimese asjana kirjutasime reporti lindi pealt lastud andmete järgi (see oli- nagu tavaliselt- paras õudusunenägu, sest ma ei tea siiamaani, kuidas seda täpselt kirjutama peaks). Ma olin viimane, kes oma kirjatüki valmis sai. Kui reportiga ühele poole saime, valmistasime ette lühikese VEENVA ettekande ja seejärel saime tunnise vaheaeja. Peale seda pidid hakkama ettekanded tähestikujärjekorras. Läksin siis klassist välja ja hakkasin oma aega nimekirja lõpust otsima (nimekiri pandi seinale üles). Kirjas oli umbes 10 inimest. Jõudsin peaaegu üles välja, kui mind valdas väiksemat sorti paanika: mind ei olegi nimekirja pandud! :'( aga selgus, et see oli pisut ennatlik järeldus, sest minu nimi, mis algab muuseas K tähega (Künnapas) ilutses ESIMESEL kohal!

See selleks. Läksin raamatukogusse, kus Miku kaasabil tegime valmis mu ettekande ja mõtlesime välja, milles seisneb meie õpitav eriala (tegelikult Mikk teadis, aga ta aitas mul ka võimalikult lihtsalt selgeks saada, MIDA me ikkagi õpime).

Kui minu aeg kätte jõudis, olin jällegi õigel ajal kohal. Õppejõud loomulikult hilinesid. Ettekanne ei läinud väga hästi, eriala kohta õnneks nad väga palju küsida ei osanud või ei tahtnud ja teemal "Kas inglise keelest võiks saada "maailmakeel"?" rääkisin ka paar lauset.

Pärast vestlust pidime 2 tundi oootama ja siis saime hinded ka teada. Olin ise VÄGA pettunud oma reporti kirjutamise oskuses ja ettekande esitamises, aga kui hindeid kuulama läksime selgus, et sain 5!
(just report oli see, mis oli 5,
ettekande ja vestluse eest sain 4,
tunnitöö eest 5 ja varasema pika ettekande eest ka 5)

Ja kui hindeid loeti, siis pärast teatas õppejõud mulle naerdes, et reporti teema oli Irradiated Food (e.k. kiiritatud toit), mitte Irritated Food (e.k. ärritatud toit) nagu mina olin kirjutanud.
Ma alguses mõtlesin küll, et nati imelik on, aga Birthe veel küsis, et mida see irritated tähendab ja tahvlil oli ju ka see kirjas (vähemalt mina nägin nii). Pärast õige teema teadasaamist muutus kogu jutu mõte hoopis loogilisemaks:D

MISSION ACCOMPLISHED!
(e.k. ülesanne täidetud)

Comments

1 Comments:

arvas, et... Blogger Eve

aitäh! see pole tegelikult üldse hull:)

31/12/05 1:24 PM  

Postita kommentaar

<< Home